Zapocony przewód gumowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Zapocony przewód gumowy

Post autor: stillo » śr maja 08, 2013 22:08

witam,
Kupiłem golfa V 1.9 tdi BLS i mam pytanie- gumowa rura idąca od chłodniczki oleju(tak mi kolega to określił) jest zapocona od strony chłodniczki na złączeniu węża z chłodniczką. Czy tak może być? lać się nie leje ale jest tam wilgotno.
Foto poglądowe zaznaczono mokre miejsca na czerwono
https://www.dropbox.com/s/53gqz4j3pw2gm ... .23.13.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zapocony przewód gumowy

Post autor: italiano_83 » śr maja 08, 2013 22:18

To waż od intercoolera a nie chłodnicy oleju ten gruby przynajmniej, jest nieszczelność i trzeba to usunąć, bo zakłamuje to wskazania przepływomierza.
Trzeba sprawdzić jaki rodzaj uszczelnienia tam jest, czy to oring czy jakaś opaska zaciskowa/ szybkozłączka.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Zapocony przewód gumowy

Post autor: stillo » pt maja 10, 2013 23:32

moja fota https://www.dropbox.com/s/2xci4fcw7iv8bsh/P1070773.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zapocony przewód gumowy

Post autor: italiano_83 » sob maja 11, 2013 09:24

Na szybkozłączce się rozszczelnił układ doładowania - trzeba ściągnąć i sprawdzić co uległo uszkodzeniu - uszczelnienie czy "zatrzask" ..
Tam jeszcze widać wpięty map sensor więc trzeba będzie sprawdzić i jego uszczelnienie.
Samo się nie zrobi trzeba działać. Wypiąć i obejrzeć co się tam dzieje.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 153 gości