Problem po wymianie PDków w AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

LUKA22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 27, 2013 20:04

Problem po wymianie PDków w AJM

Post autor: LUKA22 » sob kwie 27, 2013 21:42

Witam forumowiczów !!!
Jeżdżę Golfem 4 1.9 TDI AJM 2000r od 2010roku.Mam następujący problem: jakiś czas temu(ok.2 miesiące) Golfik podczas jazdy zaczął dziwnie drgać, zapalała się kontrolka ESP i wyraźnie spadły osiągi. Zima minęła i podjechałem niedawno do mojego znajomego mechanika żeby mi to oblookał na kompie-myślałem ze znowu mam problem z czujnikiem ESP. Pokazało jednak ze na 3 i 4 wtrysku jest niewystarczająca dawka paliwa jakoś tak. Postanowiłem zmienić pompki ale nie było takich o identyko numerach i oznaczeniach jak moje, znalazł jakieś od silnika 1.9 105 hp z 2008 roku. W piątek wieczorem bylem u niego i mówi ze jak założył to wczoraj samochód nie chciał palić, ciężko mu to szlo. Ponadto zwiększyły się osiągi i przyspieszenie bo na 3 biegu łapał poślizg, ESP odcinało - co mnie ogólnie uszczęśliwiło,bo na starych nigdy tak nie było :hmm: :D . Aha dodatkowo stare śruby trzymające wtryski się rozwaliły, w niektórych było widać uszczerbki.Stare wtryski są do wy..ebania,przynajmniej 3 i 4 PD. Dzisiaj odebrałem, pierwsze co zauważyłem - zwiększona moc. Przyjechałem do domu i jak chciałem go odpalić to strasznie się męczył, aż szkoda go kręcić, silnik się trzęsie, załapuje po 3-5 sek. Nie wiem co mam robić. moje stare Pompki symbol J wymienil na AG, z golfa 1.9 tdi 105 hp 2008 rok, nie mieszał nic tylko wziął cały komplet, amatorem nie jest bo w warsztacie w ktorym pracuje nie raz mial doczynienia z takim czyms. Wymienil rowniez te sruby trzymajace z gory wraz z oringami. Na kompie nie pokazuje zadnych bledow, wartosci pompek 0.00. Poza tym na tym nowym komplecie nie ma juz takich objawow o jakich wspomnialem na poczatku, samochodem nie trzesie, nie wlacza sie ESP i ma wieksza sile Pomocy Koledzy !!!
POZDRAWIAM Łukasz


Golfik 1.9 TDI AJM 2000r

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Re: Problem po wymianie PDków w AJM

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 28, 2013 09:55

Jeśli synchronizacja wałka faktycznie ma wartość 0.00,to nic innego jak powietrze w układzie.Trzeba sprawdzić wszystkie wężyki i łączenia.Gdzieś musi ciągnąć powietrze,dlatego masz problem z rozruchem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Problem po wymianie PDków w AJM

Post autor: robert14-83 » ndz kwie 28, 2013 12:04

A czy to że założył inne pompki to nie ma znaczenia??? Myślę że tutaj leży problem...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Problem po wymianie PDków w AJM

Post autor: Sztomel » pn kwie 29, 2013 11:02

LUKA22 pisze:wartosci pompek 0.00.
czyli wartości w której grupie bo nie napisałeś ? Standardem po wymianie pompek jest sprawdzenie vagiem grup 013, 018 i 023 i zarazem sprawdzenie tych wartości przed ich wymianą bo praktycznie wskazania z 013 dają podstawę do ich wymiany po wcześniejszym teście zamiany ich miejscami przy wysokich dodatnich korekcjach na cylindrach.


Obrazek

LUKA22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 27, 2013 20:04

Problem po wymianie PDków w AJM

Post autor: LUKA22 » pn kwie 29, 2013 12:49

Sztomel - wartosci 0.00 byly wlasnie w grupie 013. Nie wiem Panowie co robic. Znalazly sie podobno 2 wtryski od 115 hp moze cos z tego bedzie. Dzieki za rady


Golfik 1.9 TDI AJM 2000r

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Problem po wymianie PDków w AJM

Post autor: Fahoo » ndz maja 05, 2013 13:16

na sofcie z ajm pompki ze 10x konnego nie beda działały poprawnie
inna cewka inna kalibracja
trzeba zrobic tzw bipy dl anowych pompek w sofcie i bedzie hulac
LUKA22, jak cos to PW wytłumacze o co chodzi


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości