Strona 1 z 1

MK2 śruba ogracznika obrotów

: pn kwie 22, 2013 17:45
autor: MikiS93
Kolega kupił ostatnio golfa 2 z dieslem 1.6 bez turbo. Dziś nim jechałem i pedał gazu wchodzi tak na 60% w stosunku do mojego i auto na 1 biegu rozpędza się do ok 35 km/h i ogólnie nie idzie :P. Powodem jest śrubka pod maską, która ogranicza wychylenie tej "przepustnicy". Tutaj moje pytanie wykręcić ją , tylko do jakiego momentu ? U siebie mam 1/4 wysuniętą, a co jeśli skrócę ją jeszcze bardziej ? Silnik przekroczy dopuszczalne obroty i wyskoczy ? :hmm:

MK2 śruba ogracznika obrotów

: pn kwie 22, 2013 21:43
autor: arka10
Nie dawaj pełnego gazu bez obciążenia - nie będzie problemu.

MK2 śruba ogracznika obrotów

: pn kwie 22, 2013 22:46
autor: MikiS93
U siebie podkręciłem tak ,że kręci się chyba ok 4 tyś obr, wyciąga 140 km/h (wcześniej też tyle, ale był luz pod nogą i dymił jakby chciał a nie mógł) a teraz jest idealnie. Przyspieszenie chyba tak samo, ale mniej kopci :)

Ktoś jeszcze może się wypowie na temat tej śrubki, chyba można troszkę zdziałać.

MK2 śruba ogracznika obrotów

: wt kwie 23, 2013 07:54
autor: Michał_1977
MikiS93 pisze:Powodem jest śrubka pod maską, która ogranicza wychylenie tej "przepustnicy"
Jeżeli nic nikt nie dłubał przy pompie,to i Ty też nic nie dłub.
Sprawdź z kimś,czy po naciśnieciu pedału do spodu,dźwignia przy pomie dochodzi do tej śruby.Jeżeli nie dochodzi,to trzeba wyregulować linkę przy pompie.Wyjmij zawleczkę,podciągnij linkę i załóż zawleczkę ponownie.Później spróbuj ,czy jest dobrze.Jak nie,to znów korekta,aż do skutku.

MK2 śruba ogracznika obrotów

: wt kwie 23, 2013 08:48
autor: MikiS93
Tak chyba będzie dobrze jak jest. 140 wyciągnie, dalej nie kręci , nie dymi przy tym. Wcześniej była podnoszona dawka paliwa,nie wiem czy akurat w ten sposób ale palił z początku ok 7 litrów.