Strona 1 z 1
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 10:46
				autor: tom.1987
				witam. posiadam golfa 2 z 89` 1.6 D. ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowicą. głowica trafiła do szlifierni. wymienione zostały wszystkie zawory , uszczelnicze, prowadnice, oraz została splanowana. po założeniu głowicy auto zaczęło ciężko palić, kopcić na biało a dodatkowo z pod korka wlewu oleju pojawia sie biały dym. dodam ze auto jedzie nie przerywa podaczas jazdy.
			 
			
					
				Re: po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 12:32
				autor: CzapCzap
				A czy ruszona byla pompa wtryskowa ? . Wyglada na przestawiony kat.  Moze np. ktos zdemontowal pompe wtryskowa np do wymiany pompy wody z cala obudowa.
			 
			
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 14:16
				autor: arka10
				A wymieniłeś olej. Ten biały dym to może być para wodna.
			 
			
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 15:50
				autor: tom.1987
				byłem przy wymianie uszczelki i pompa nie była ruszana, nawet próbowaliśmy z mechanikiem przestawić pasek na  pompę o 1 ząbek w jedną i drugą strone ale tylko gorzej było. 
a propo oleju to nie wymieniałęm.
a jest możliweze przyczyną moze byc zle zregenerowana głowica np. zle dotarte zawory itp??/
			 
			
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 17:01
				autor: XV2
				A nie cieknie  z uszczelki ?
			 
			
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 17:03
				autor: tom.1987
				nie, nie ma zadnego wycieku
			 
			
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 17:14
				autor: XV2
				A w zbiorniczku od płyny chłodzącego nie ma tłustych plam ?
			 
			
					
				po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
				: ndz kwie 21, 2013 17:33
				autor: arka10
				To nie głowica winna to mechanik.
1 - Wymiana oleju po wymianie uszczelki to konieczność . Jesteś pewny że w oleju nie ma wody ?
2 - Eksperymenty z przestawianiem pompy o 1 ząbek to żart czy co ?
3 - Po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy, należy wykonać wszystkie czynności tak jak po wymianie paska.
GZ wału, blokada wałka, regulacja pompy na zegar. 
Dopiero co to wszystko na Forum opisałem.