Strona 1 z 1
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 10:46
autor: tom.1987
witam. posiadam golfa 2 z 89` 1.6 D. ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowicą. głowica trafiła do szlifierni. wymienione zostały wszystkie zawory , uszczelnicze, prowadnice, oraz została splanowana. po założeniu głowicy auto zaczęło ciężko palić, kopcić na biało a dodatkowo z pod korka wlewu oleju pojawia sie biały dym. dodam ze auto jedzie nie przerywa podaczas jazdy.
Re: po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 12:32
autor: CzapCzap
A czy ruszona byla pompa wtryskowa ? . Wyglada na przestawiony kat. Moze np. ktos zdemontowal pompe wtryskowa np do wymiany pompy wody z cala obudowa.
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 14:16
autor: arka10
A wymieniłeś olej. Ten biały dym to może być para wodna.
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 15:50
autor: tom.1987
byłem przy wymianie uszczelki i pompa nie była ruszana, nawet próbowaliśmy z mechanikiem przestawić pasek na pompę o 1 ząbek w jedną i drugą strone ale tylko gorzej było.
a propo oleju to nie wymieniałęm.
a jest możliweze przyczyną moze byc zle zregenerowana głowica np. zle dotarte zawory itp??/
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 17:01
autor: XV2
A nie cieknie z uszczelki ?
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 17:03
autor: tom.1987
nie, nie ma zadnego wycieku
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 17:14
autor: XV2
A w zbiorniczku od płyny chłodzącego nie ma tłustych plam ?
po wymianie uszczelki-- kłopoty!!!
: ndz kwie 21, 2013 17:33
autor: arka10
To nie głowica winna to mechanik.
1 - Wymiana oleju po wymianie uszczelki to konieczność . Jesteś pewny że w oleju nie ma wody ?
2 - Eksperymenty z przestawianiem pompy o 1 ząbek to żart czy co ?
3 - Po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy, należy wykonać wszystkie czynności tak jak po wymianie paska.
GZ wału, blokada wałka, regulacja pompy na zegar.
Dopiero co to wszystko na Forum opisałem.