Podczas kręcenia niespalone paliwo pozostaje w komorze spala
: pt kwie 19, 2013 08:53
Witam.
Mam problem z golfem VI 1,6 TDI. Auto zgasło nagle podczas jazdy. Kiedy próbowałem je odpalić, okazało się że w komorze spalania rośnie poziom ropy, tzn nie jest wydalana i auto przestaje kręcić, nie można obrócić wałem. Wykręcam wtryski, zakręceniem silnikia wyrzucam ropę z komory spalania i wkręcam wtryski spowrotem. Gdy odkręciłem DPF (bańka zaraz za turbiną) auto na chwilę odpala ale rosnący poziom ropy w komorze spalania ,jednego może dwóch z cylindrów, blokuje silnik na nowo.
Proszę o porady jak ktoś wie co mogło się zepsóć!
Pozdrawiam
Kamil
Mam problem z golfem VI 1,6 TDI. Auto zgasło nagle podczas jazdy. Kiedy próbowałem je odpalić, okazało się że w komorze spalania rośnie poziom ropy, tzn nie jest wydalana i auto przestaje kręcić, nie można obrócić wałem. Wykręcam wtryski, zakręceniem silnikia wyrzucam ropę z komory spalania i wkręcam wtryski spowrotem. Gdy odkręciłem DPF (bańka zaraz za turbiną) auto na chwilę odpala ale rosnący poziom ropy w komorze spalania ,jednego może dwóch z cylindrów, blokuje silnik na nowo.
Proszę o porady jak ktoś wie co mogło się zepsóć!
Pozdrawiam
Kamil