Strona 1 z 4

Moj wykres - 1.6 TD 95,5 KM 188,4 Nm :)

: ndz cze 04, 2006 18:16
autor: zaprzal
:) jestem zadowolony z wyniku, chociaz jestem pewien, ze da sie wiecej. W samochodzie juz czas wymienic wszystkie filtry i olej, a dawka paliwa jest ustrawiona dosyc skromnie, dymi stosunkowo niewiele zanim pojawi sie cisnienie ok. 2 tys obrotow, pozniej juz nie. Brak kierownicy powietrza na intercooler, tej czesci nad akumulatorem :( Poza tym pomiar zakonczyl sie juz przy 4850 obrotow, a moc jeszcze minimalnie rosla, golf krecic sie ponad 5tys ;) Jeśli uda mi sie zagadać z Panami z hamowni to shamuje się jeszcze raz na czystych filtrach i jakiejś rozsądnej dla TD dawce paliwa ;) , w niemczech takie auta robia podobno na 110 koni, mysle, ze jak rusze dawka tak jak byla kiedys ustawiona to przekrocze 100. Na tych ustawieniach oczywiscie jezdze na codzien, kilkadziesiat km dziennie, autko ma sie dobrze bo jest zadbane, od kiedy je mam zawsze pilnuje wlasciwej temperatury pracy silnika, wymieniam regularnie plyny i filtry i.t.p A ono tak mi sie odplaca:

Obrazek

: ndz cze 04, 2006 18:40
autor: szerszeniak
zaprzal, mam pytanie jakie dane auta są potrzebna przy wyliczeniach czy brane jest pod uwage rozmiar ogumienia i przełożenia w skrzyni bo ja u siebie mam założona długa skrzynia i niskie opony i niewiem czy po badaniu na chamowni wyjdzie mi prawda ewentualnie czy musze zdobyć przełorzenia skrzyni jaką mam teraz?
Fajny wykresik dobrze autko pogania silniczek jeszcze troche i GTi wymieknie a pod względem momętu juz mu dorównujesz gratulacje byle tak dalej :bigok: po złożeniu auta pomyśle nad zhamowaniem go choć w passacie tylko VR6 wzbudza emocje

: ndz cze 04, 2006 18:58
autor: zaprzal
szerszeniak, nie trzeba zadnych danych, tylko sprawny obrotomierz. Predkosc hamownia bierze z rolek, a kalibrujesz ją przy 2tys obrotow na biegu na ktorym bedziesz hamowal

: ndz cze 04, 2006 19:12
autor: golfina
ladnie ladnie ciekawy wykre a w swoim musze tez troszke pogrzebac ale narazie musze chwilke stac. a jak spalanie zwiekszylo cie sie znacznie ??
pozdrawiam

: ndz cze 04, 2006 19:30
autor: zaprzal
przy spokojnej jezdzie spadlo w stosunku do serii, srednio wychodzi to samo ;)

: ndz cze 04, 2006 20:08
autor: wilk
Ładny wynik :bajer:

: ndz cze 04, 2006 20:52
autor: zaprzal
tomcio666, nie mierzylem g-techem, ale znaczna poprawa w stosunku do serii. golf wazy okolo 960-970kg wiec kazda zmiana jest odczuwalna

: ndz cze 04, 2006 22:12
autor: souler
ładnie i przy nieduzych przerobkach. tez tak chce :D

: ndz cze 04, 2006 22:14
autor: Krzylu
no niezle choc myslalem ze po twoich modach przekroczysz Setke :wink:

ale co sie nieodwlecze to nieuciecze :grin:

czekamy na 81KW i 200Nm :grin: :wink:

: ndz cze 04, 2006 22:22
autor: krzychGTD
Krzylu pisze:czekamy na 81KW i 200Nm :grin: :wink:
Również życzę jak najlepszego wyniku - ale powiedz dlaczego akurat 81kW? (110KM) :D

: ndz cze 04, 2006 23:14
autor: zaprzal
Krzylu pisze:no niezle choc myslalem ze po twoich modach przekroczysz Setke
heh, jak juz pisalem autko bylo hamowane na dosyc ubogiej dawce. jesli uda mi sie znow dostac na hamownie to postaram sie ustawic normalnie paliwko ;) w TD w przeciwienstwie do TDI turbo ma duzego laga (ale za to pompuje na maxa do konca obrotow) i jezeli chce sie zapodac tyle paliwka ile tylko da sie spalic przy max cisnieniu doladowania to nie da sie uniknac dymienia ponizej 2,5tys obrotow... A na codzien jak sie spokojnie jezdzi to troche smiesznie wyglada chmura czarnego dymu na swiatlach ;) Jestem zadowolony z wyniku i wiem, ze jest potencjal na wiecej. Wszystko zalezy od ilosci paliwka jaka sie ustawi ;) nic juz raczej nie bedzie modyfikowane

: ndz cze 04, 2006 23:50
autor: szerszeniak
zaprzal, wiem ze pewnie opisałeś wszystkie modyfikacje po kolei ale wymień co zrobiłeś zeby to osiągnąć

: pn cze 05, 2006 00:12
autor: zaprzal
szerszeniak,

- wydech przelotowy 2,20 cala, ale niestety pierwszy odcinek pozostal seryjny, 45mm srednicy wewnetrznej i to ponoc zamula mocno silnik 1.6 TD, na vwdiesel polecaja zeby robic downpipe minimum 2,5cala
- cisnienie 1,15bar
- paliwko w czasie hamowania ustawione tak zeby autko nie dymilo za mocno na niskich obrotach, jezdze nim na codzien, ale w tamtym roku jezdzilem na sporo mocniejszej dawce, moze uda mi sie znow go shamowac ;)
- przestawiona gruszka w pompie, i lekko spilowana podkladka pod ta gruszka
- przerobiona puszka filtra powietrza - powiekoszony otwor ssacy, filtr seryjny


to wszystko, czyli wlasciwie seria :)