AJM krzywe korbowody. Od czego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

AJM krzywe korbowody. Od czego?

Post autor: KOSA1987 » czw mar 14, 2013 21:42

Witam. Mam problem z silnikiem AJM. Mianowicie podczes spokojnej jazdy po mieście delikatnym przyspieszaniu nagle auto oslablo zaczelo kopcic i kulec. Sprawdzilem znaki na rozrzadzie-ok. Synchronizacja walka rozrzadu 0 czyli idealnie.Po dluzszych gdybaniach zmiezylismy ciśnienie na pierwszym cyl 16 reszta w miare ok. Po sciagnieciu glowicy okazuje sie ze 1 tlok jest 5mm nizej okazuje sie ze korbowod jest skrzywiony, wyjelem reszte tlokow i ku mojemu zdziwieniu tez krzywe korby ale mniej. Co moglo byc przyczyna? Silnik nie chipowany przed awaria cichutko ładnie pracował w najwiekszych mrozach nie bylo problemu z odpaleniem. Dodam ze na pierwszym cyl pompowtrysk mial odchylke + 1.5 i 3 cyl - 1.3



MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

AJM krzywe korbowody. Od czego?

Post autor: MK3speed » czw mar 14, 2013 22:20

Tłoki były suche ?? dużo oleju w kolektorze ssącym ?? nie było oleju ani płynu na tłokach jak rozbierałeś ??
Skrzywienie korby może być jedynie przez dostanie się oleju na tłok lub płynu chłodniczego
Podczas jazdy wątpię żeby dostał się płyn chłodniczy na tłok prędzej ciśnienie sprężania poszło by w układ chłodzenia i by coś rozsadziło chłodnicę albo nagrzewnice te elemęty się jedynie poddają w takich przypadkach :) Podejrzewam że przyczyną uszkodzenia korbowodów był olej na tłokach :)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

AJM krzywe korbowody. Od czego?

Post autor: souler » czw mar 14, 2013 22:45

jak kupiles auto uzywane to moglo miec milion przygod. zycie


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AJM krzywe korbowody. Od czego?

Post autor: Michał_1977 » pt mar 15, 2013 08:50

souler pisze:jak kupiles auto uzywane to moglo miec milion przygod. zycie
O to właśnie chodzi...
W tym temacie viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false; opisałem swoją przygodę... :banghead:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

AJM krzywe korbowody. Od czego?

Post autor: Michał_1977 » pt mar 15, 2013 08:51

souler pisze:jak kupiles auto uzywane to moglo miec milion przygod. zycie
O to właśnie chodzi...
W tym temacie viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false; opisałem swoją przygodę... :banghead:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości