MK4 1.9 SDI gaśnie podczas jazdy
: wt mar 12, 2013 09:13
Witam
Jestem posiadaczem VW Golfa 1.9 SDI, i mianowicie, w ostatnim tygodniu zrobilem kompletny remont tego silnika oprócz wału korbowego, wymienilem rowniez wszystkie filty pompe paliwa, sprzegło i rozrząd na wzmacniany, i nadal i przed występował taki problem, że jechałem i zapaliła sie czerwona kontrolka oleju i silnik gasł, nic nie ma to wspólnego z niskim poziomem oleju bo jest dobry sprawdzałem, podpinany byl pod vag kilku krotnie i jedynie co wykazuje to zbyt duze ładowanie alternatora mimo tego, że był robiony 2 miesiace temu bo zalała mi pompa wtrysków i obie rzeczy były robione. Alternator na tescie pokazał tak : BEZ OBC. 14.65V, POD OBC. 14.48V, dwoch elektryków, powiedziało mi, że takie ładowanie jest dobre, a błąd po skasowaniu pokazuje sie nadal, drugą rzeczą co wykazało jest czujnik temperatury, bo skacze mi raz na 90 i raz na 0 przy rozgrzanym silniku, ale to nie problem juz go zamówiłem, co może być przyczyną takiego problemu w moim aucie. Dużo czytałem i na wszelki wypadek zamówiłem czujnik położenia wału, ale okaze sie to w środe czy to cos da, AUTO gaśnie jak jest rozgrzane i od razu można go odpalić.
Dodam, że auto jest na dotarciu i po nagrzaniu sie jest bardzo gorące, ale z tego co sie dowiedziałem, zanim sie dotrze bedzie sie tak rozgrzewać
Pozdrawiam i prosze o pomoc.
Jestem posiadaczem VW Golfa 1.9 SDI, i mianowicie, w ostatnim tygodniu zrobilem kompletny remont tego silnika oprócz wału korbowego, wymienilem rowniez wszystkie filty pompe paliwa, sprzegło i rozrząd na wzmacniany, i nadal i przed występował taki problem, że jechałem i zapaliła sie czerwona kontrolka oleju i silnik gasł, nic nie ma to wspólnego z niskim poziomem oleju bo jest dobry sprawdzałem, podpinany byl pod vag kilku krotnie i jedynie co wykazuje to zbyt duze ładowanie alternatora mimo tego, że był robiony 2 miesiace temu bo zalała mi pompa wtrysków i obie rzeczy były robione. Alternator na tescie pokazał tak : BEZ OBC. 14.65V, POD OBC. 14.48V, dwoch elektryków, powiedziało mi, że takie ładowanie jest dobre, a błąd po skasowaniu pokazuje sie nadal, drugą rzeczą co wykazało jest czujnik temperatury, bo skacze mi raz na 90 i raz na 0 przy rozgrzanym silniku, ale to nie problem juz go zamówiłem, co może być przyczyną takiego problemu w moim aucie. Dużo czytałem i na wszelki wypadek zamówiłem czujnik położenia wału, ale okaze sie to w środe czy to cos da, AUTO gaśnie jak jest rozgrzane i od razu można go odpalić.
Dodam, że auto jest na dotarciu i po nagrzaniu sie jest bardzo gorące, ale z tego co sie dowiedziałem, zanim sie dotrze bedzie sie tak rozgrzewać
Pozdrawiam i prosze o pomoc.