Strona 1 z 1

Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: ndz mar 10, 2013 20:27
autor: bolidasko
Witam,
Nie znalazłem na forum odpowiedzi więc opisuje problem.
Mam Vento 1.9TD 75KM odpala bez problemów, nie kopci, przy około 3000obr.min pojawia się bardzo głośna praca silnika, twarda, jak by miał wypaść z ramy. Głowica po regeneracji, wtryski po regeneracji - mistrzowie mówili, że to będzie od tych elementów, jednak się mylili.
Pytanie: czy w/w problem może mieć źle ustawiona pompa?
Mam jeszcze Golfa 1.6TD i tam kręcę ile chce i silnik chodzi prawidłowo "miękko"
Już nie mam sił do tego silnika więc proszę o pomoc :rozpacz:

Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: ndz mar 10, 2013 21:35
autor: ja4rqu
opóźnij deko kąt wtrysku i sprawdz. Klin na wale Ok?

Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: ndz mar 10, 2013 21:37
autor: bolidasko
Klin ok, tą "twardą" pracę słychać w okolicy górnej silnika +-w okolicy głowicy

Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: pn mar 11, 2013 00:08
autor: JABcok20
Miałeś pompew regenracji? jak tak sprawdz na jaką głębokość jest wbity zaworek ciśnienia na pompie powinno być około 2.1mm. Zdarzyło mi się raz że gościowi pompiarz ustawił ciśnienie jak dla silnika tdi.

Re: Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: pn mar 11, 2013 00:11
autor: bolidasko
JABcok20 pisze:Miałeś pompew regenracji? jak tak sprawdz na jaką głębokość jest wbity zaworek ciśnienia na pompie powinno być około 2.1mm. Zdarzyło mi się raz że gościowi pompiarz ustawił ciśnienie jak dla silnika tdi.
Myślisz jednak, że może to być od pompy?

Jeste on tu widoczny?
Obrazek

Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: pn mar 11, 2013 07:18
autor: Michał_1977
Nic nie dłub przy pompie,tylko sprawdź kąt wtrysku.

W aucie masz inną pompę (rotacyjną),niż ta na rysunku.

Re: Vento 1.9TD stuki przy ok 3000obr/min

: pn mar 11, 2013 11:29
autor: bolidasko
Michał_1977 pisze:Nic nie dłub przy pompie,tylko sprawdź kąt wtrysku.

W aucie masz inną pompę (rotacyjną),niż ta na rysunku.
Kąt wtrysku? Jak mam to sprawdzić?
PS.
Problem był też wcześniej na lejących wtryskach, nie ma żadnej różnicy