Strona 1 z 2
					
				Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: wt lut 19, 2013 12:42
				autor: indyczes
				Witam kolegów.
Mam Paska B5 FL z motorkiem AVF i mam pytanie odnośnie turbulum; czy jest możliwość bez demontażu turbiny rozpięcie zabezpieczenia na sztandze w celu sprawdzenia ręcznego czy nie blokuje się zmienna geometria? Od pewnego czasu mam tryb awaryjny i to coraz częściej-przeładowuje turbina błąd na Vag-u 17965. W bloku 011BS niby sztanga porusza się w cały zakresie, ale ponoć nie jest to w 100% miarodajne i stąd chciałem sprawdzić organoleptycznie.
			 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: wt lut 19, 2013 13:32
				autor: Fahoo
				zrób loga 011 i bedzie widomo
			 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: wt lut 19, 2013 16:14
				autor: indyczes
				W 011 turbo pompuje dużo ponad normę, N75 podmieniony, wężyki podciśnieniowe posprawdzane  dalej to samo. Wnioskuję z tego, że zmienna geometria przycina się.
			 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: wt lut 19, 2013 17:32
				autor: Fahoo
				indyczes, ale ja nie prosiłem cie o twoja interpretacje a o loga sam sobie zinterpretuje i opowiem
			 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: wt lut 19, 2013 19:48
				autor: indyczes
				Oto log

 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: śr lut 20, 2013 01:10
				autor: Sztomel
				Na podstawie tego logu można od razu powiedzieć, że turbo wymaga czyszczenia. I bieżnia wewnątrz muszli wydechowej z pewnością polerowania z widocznych zadziorów (o ile będą a przypuszczam, że tak).
			 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: śr lut 20, 2013 03:24
				autor: Fahoo
				geometria stoi na sztywno czeka cie czyszczenie....nie bedzie słodko tak jak Sztomel, wspomniał polerowanko
			 
			
					
				Passat B5 FL-turbo
				: śr lut 20, 2013 09:41
				autor: indyczes
				Dziwne jest tylko, że w 011BS niby wszystko jest ok.
			 
			
					
				Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: czw lut 21, 2013 21:06
				autor: krizzo
				
			 
			
					
				Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: pt lut 22, 2013 01:06
				autor: Fahoo
				krizzo, tak ale dopływ oleju urwałeś..widać ze nie wszystko poszło zgodnie z planem 
 
 
a foto czesci goracej masz?
 
			 
			
					
				Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: pt lut 22, 2013 08:33
				autor: indyczes
				Kol krizzo, sama chemia tak ładnie rozpuściła syf? Jak z demontażem sprężarki miałeś ten dziwny powyginany klucz do turbin Vag, czy w inny sposób poradziłeś sobie? Jakie dopuszczalne luzy na wirniku mogą być?
			 
			
					
				Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: pt lut 22, 2013 18:35
				autor: krizzo
				Fahoo No tak to jest jak się informatyk bierze za mechanikę  

 Tak na prawdę, to ojciec z kumplem pojechali po coś a ja rozkręcałem dalej, tak by mi ojciec pewnie powiedział że trzeba trzymać na dole  

 jakiś klucz trzeba by przeszlifować bo mało miejsca 

  ale nie ma tego złego  
 indyczes
 
indyczes prezesie dobre nasadki małe duże, przedłużki, no i komplet bitów to podstawa, parę kluczy płaskich, kumpel do pomocy i robienia jaj  
 
 
Chemia + gąbka kuchenna albo dwie 

 ja wsadziłem części do wiadereczka i zapsikałem mr muscle, 15-20 minut i czyszczenie pod kranem (tak w kuchni  

 ) 2 razy taka operacja i już było w c*pke, na jkoniec wszysctko wypsikane i wypolerowane z wd40.
 
Uwaga używać w dobrze wentylowanych pomieszczeniach bo nieźle klepie  
 
P. S. nie mam foty brudnego mechanizmu, ale szczerze to nie był jakoś mocno zasyfiały, ale wystarczyło żeby się opornie ruszało!
 
			 
			
					
				Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: pt lut 22, 2013 21:55
				autor: Fahoo
				krizzo, daj foty przewodu i cene
			 
			
					
				Re: Przeładowanie turbiny, jak doraźnie zaradzić?
				: sob lut 23, 2013 04:25
				autor: krizzo
				Fahoo pisze:krizzo, daj foty przewodu i cene
Prezesie zobacz fotkę wyżej, leci od turbo nad silnikiem  
 
 
Daliśmy GBP 38 to na dziś PLN 189, ale to raczej tego się nie urywa jak wiesz jak odkręcić  

 (trzymasz na dole nakrętkę kluczem i drugim odkręcasz górę 

) cena oryginalnego przewodu w skodzie/VW to było jakieś GBP 43 z groszami. + dzień czekania