Dobór Poduszek do ALH manual
: pn lut 18, 2013 15:18
Witam Serdecznie.
Jestem aktualnie użytkownikiem golfa IV z silnikiem ALH i skrzynią DQY manual.
Moim silnikiem trzęsie jak cholera, budą też, ręką mozna lekko ruszyc silnik. Może jest to dopuszczalne, ale biegi wchodzą koszmarnie, wsteczny haczy, a podczas jazdy redukując czuć uderzenie silnika, prawdopodobnie w poduszki.
W związku z tym noszę się z zamiarem kolejnej wymiany poduszek silnika.
Tu pojawiają się pytania, jakie poduszki i jakiej firmy?
Prawdopodobnie zdecyduję sie na firmę Lemforder. Czy to dobry wybór?
Jakieś numery katalogowe? Nie mam pojęcia jakie wybierać, a jest ich sporo. Nawet sam fakt rodzaju mocowania: podstawa gumowo-metalowa lub hydropodstawa?
Co jest lepsze? Co będzie miało dłuższą żywotność? Co będzie lepiej amortyzować silnik?
Według danych podanych przez sprzedawcę np na allegro do mojego silnika i 90KM jest ta z podstawą gumowa-metalową, ale hydropodstawajest do mocniejszych silników. Czemu jej nie zastosować? Mam sztywne koło zamachowe, możliwe, że skłonię się ku wymianie wtrysków. Ma to sens? Mam kropnie dośc ciągłego szarpania, uderzania, darcia na półsprzęgle zeby tylko ruszyć bedz szarpnięcia...
Aukcje źródłowe:
http://allegro.pl/lemforder-poduszka-si ... 77743.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/lemforder-poduszka-si ... 41639.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylbym bardzo wdzięczny za numery. Proszę o pomoc doświadczonych.
Pozdrawiam.
Jestem aktualnie użytkownikiem golfa IV z silnikiem ALH i skrzynią DQY manual.
Moim silnikiem trzęsie jak cholera, budą też, ręką mozna lekko ruszyc silnik. Może jest to dopuszczalne, ale biegi wchodzą koszmarnie, wsteczny haczy, a podczas jazdy redukując czuć uderzenie silnika, prawdopodobnie w poduszki.
W związku z tym noszę się z zamiarem kolejnej wymiany poduszek silnika.
Tu pojawiają się pytania, jakie poduszki i jakiej firmy?
Prawdopodobnie zdecyduję sie na firmę Lemforder. Czy to dobry wybór?
Jakieś numery katalogowe? Nie mam pojęcia jakie wybierać, a jest ich sporo. Nawet sam fakt rodzaju mocowania: podstawa gumowo-metalowa lub hydropodstawa?
Co jest lepsze? Co będzie miało dłuższą żywotność? Co będzie lepiej amortyzować silnik?
Według danych podanych przez sprzedawcę np na allegro do mojego silnika i 90KM jest ta z podstawą gumowa-metalową, ale hydropodstawajest do mocniejszych silników. Czemu jej nie zastosować? Mam sztywne koło zamachowe, możliwe, że skłonię się ku wymianie wtrysków. Ma to sens? Mam kropnie dośc ciągłego szarpania, uderzania, darcia na półsprzęgle zeby tylko ruszyć bedz szarpnięcia...
Aukcje źródłowe:
http://allegro.pl/lemforder-poduszka-si ... 77743.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/lemforder-poduszka-si ... 41639.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylbym bardzo wdzięczny za numery. Proszę o pomoc doświadczonych.
Pozdrawiam.