Strona 1 z 2

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 12:56
autor: power_hors
witam jak w temacie mam problem z mk1 z silnikiem 1.6 td
ustawialem kat za pomoca zegara niby wszystko oki a po ustawieniu samochod nie chce sie rozpedzac.
dodam, zeby kat byl dobrze ustawiony musialem z calej sily pchac pompe w strone głowicy.
jeszcze jedno jak zapale to za chwile sam sobie dodaje gazu a przyspieszacz jest wylaczony.
prosze o pomoc

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 13:52
autor: Q_mac
Albo przypchany filtr paliwa, albo jednak źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt wczesny). Zastanawiające jest to że musiałeś pchać pompę na siłę w stronę silnika, rozrząd na pewno jest ok?

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 14:25
autor: power_hors
filtr nowy, rozrzad na znaki pasuje, mozesz mi wytlumaczyc na chlopski rozum jak ustawic kat wtrysku na zegar

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 19:50
autor: anaba255
power_hors pisze:dodam, zeby kat byl dobrze ustawiony musialem z calej sily pchac pompe w strone głowicy
Wystarczy poluzowac nakretki na przewodach wysokiego cisnienia przy pompie, pomaga.
Z obiawow jakie podajesz, to raczej zle ustawiona dawka paliwa(za mala), albo cos poprostu pogrzebane w pompie. Moze zacinac sie odsrodkowy regulator obrotow, zeby to zrobic, trzeba sciagnac gore pompy.

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 21:03
autor: ciachotdi
kolego wystarczy użyć szukajki na samym dole

http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 22:55
autor: Łukaszyna21
szczerze to w w swoim TD raz tylko ustawiałem zapłon na zegar jeden jedyny ,

kat wtrysku

: pn lut 04, 2013 23:31
autor: power_hors
wlasnie ostatno zmniejszalem dawke paliwa bo strasznie duzo pali. nie wiem czemu podejrzewam ze przez kat wtrysku dla tego chce go ustawic. koncowki wtryskiwaczy nowe z boscha cisnienie 155 bar filtr paliwa nowy powietrza nie ma w paliwie bo zalozylem przezroczyste przewody .swiece w tamtym roku nowe. co da poluzowanie nakretek ?

kat wtrysku

: wt lut 05, 2013 00:38
autor: Q_mac
Nie będą tak trzymać pompy. Zmniejszenie dawki paliwa nie zmniejszy spalania.

kat wtrysku

: wt lut 05, 2013 11:01
autor: power_hors
jak na razie to nikt mi nie pomogl

kat wtrysku

: wt lut 05, 2013 11:03
autor: power_hors
po ustawienu kata wtrysku na zegar silnik pracowal bardzo twardo. dodam ze mam jeszcze 2 auta z takim silnikiem i po ustawienu na zegar auta pracuja ladnie miekko. tak jak powinny

Re: kat wtrysku

: wt lut 05, 2013 11:46
autor: berthold61
power_hors pisze:po ustawienu kata wtrysku na zegar silnik pracowal bardzo twardo. dodam ze mam jeszcze 2 auta z takim silnikiem i po ustawienu na zegar auta pracuja ladnie miekko. tak jak powinny

a nie wiesz czy ktoś nie grzebał z zaworkiem regulacji ciśnienia wewnętrznego pompy wtryskowej bo jak trzpień wbił za dużo to bedzie chodził jak spychacz niestety

kat wtrysku

: wt lut 05, 2013 19:45
autor: Łukaszyna21
a moze po prostu pompa juz swoje przetoczyła i ustawienie na zegar nie ma sensu
według mnie elementy w pompie nie sa wieczne i zużywają sie , ale to jest moje zdanie :chytry:

kat wtrysku

: wt lut 05, 2013 22:54
autor: power_hors
jedynie w pompie to ja przestawilem pin w lda i dawke paliwa a tak to nikt nie grzebal. a nie ma znaczenia jaka dawke dam i tak silnik pracuje tak jak kolega napisal, jak spychacz. jak ustawi na sluch to lepiej a jak na zegar to twardo.

kat wtrysku

: czw lut 07, 2013 13:34
autor: power_hors
oddalem auto do mechanika i okazalo sie ze pompa wtryskowa wyzionela ducha. mam takie pytanie jaka pompe zalozyc najlepiej ? wiem ze bylo wiele postow na ten temat ale roznie pisza prosze o pomoc