Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
: ndz lut 03, 2013 00:27
Witam
Panowie od dwóch lat (od zakupu auta) męczę się z problemem opisanym powyżej. Auto na zimnym silniku muszę kręcic kilka obrotów po czym odpala i pojawia się chmura niebieskiego,gryzącego, śmierdzącego dymu. Telepie silnikiem no i drażni mnie to bardzo. Wiem, że nie jest to normalny objaw, kolega ma taki sam silnik (ALH) i nic takiego się nie dzieje.
Co mam z tym robic?
Byłem u mechanika, podpiął VAGA i kąt wtrysku jest dobrze ustawiony
Świece wymieniłem przed zimą, żadnej poprawy
Filtry, oleje wymieniane na czas. Na ciepłym silniku pali od strzała, nie kopci
Gdzie dalej szukac przyczyny? Czym jest to spowodowane, że silnik nierówno chodzi i ten dym?
-czy turbo przepuszczające olej może powodowac z rana takie objawy? (na 10000km bierze ok 0,5-1litr oleju)
-czy uszczelniacze zaworowe do wymiany?
-czy przekaźnik świec do wymiany? (kontrolka od świec świeci i gaśnie a po chwili słychac "tyknięcie" przekaźnika )
-czy ropa z powietrzem idąca z filtra do pompy może coś takiego powodowac? (z filtra u mnie idą bąbelki)
Bardzo proszę o pomoc, bo powoli myślę o sprzedaży tego auta. Żaden mechanik nie wie co to może byc. Przy okazji zna ktoś dobrego mechanika od silników w okolicy Lubina Głogowa?
Panowie od dwóch lat (od zakupu auta) męczę się z problemem opisanym powyżej. Auto na zimnym silniku muszę kręcic kilka obrotów po czym odpala i pojawia się chmura niebieskiego,gryzącego, śmierdzącego dymu. Telepie silnikiem no i drażni mnie to bardzo. Wiem, że nie jest to normalny objaw, kolega ma taki sam silnik (ALH) i nic takiego się nie dzieje.
Co mam z tym robic?
Byłem u mechanika, podpiął VAGA i kąt wtrysku jest dobrze ustawiony
Świece wymieniłem przed zimą, żadnej poprawy
Filtry, oleje wymieniane na czas. Na ciepłym silniku pali od strzała, nie kopci
Gdzie dalej szukac przyczyny? Czym jest to spowodowane, że silnik nierówno chodzi i ten dym?
-czy turbo przepuszczające olej może powodowac z rana takie objawy? (na 10000km bierze ok 0,5-1litr oleju)
-czy uszczelniacze zaworowe do wymiany?
-czy przekaźnik świec do wymiany? (kontrolka od świec świeci i gaśnie a po chwili słychac "tyknięcie" przekaźnika )
-czy ropa z powietrzem idąca z filtra do pompy może coś takiego powodowac? (z filtra u mnie idą bąbelki)
Bardzo proszę o pomoc, bo powoli myślę o sprzedaży tego auta. Żaden mechanik nie wie co to może byc. Przy okazji zna ktoś dobrego mechanika od silników w okolicy Lubina Głogowa?