Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
Witam
Panowie od dwóch lat (od zakupu auta) męczę się z problemem opisanym powyżej. Auto na zimnym silniku muszę kręcic kilka obrotów po czym odpala i pojawia się chmura niebieskiego,gryzącego, śmierdzącego dymu. Telepie silnikiem no i drażni mnie to bardzo. Wiem, że nie jest to normalny objaw, kolega ma taki sam silnik (ALH) i nic takiego się nie dzieje.
Co mam z tym robic?
Byłem u mechanika, podpiął VAGA i kąt wtrysku jest dobrze ustawiony
Świece wymieniłem przed zimą, żadnej poprawy
Filtry, oleje wymieniane na czas. Na ciepłym silniku pali od strzała, nie kopci
Gdzie dalej szukac przyczyny? Czym jest to spowodowane, że silnik nierówno chodzi i ten dym?
-czy turbo przepuszczające olej może powodowac z rana takie objawy? (na 10000km bierze ok 0,5-1litr oleju)
-czy uszczelniacze zaworowe do wymiany?
-czy przekaźnik świec do wymiany? (kontrolka od świec świeci i gaśnie a po chwili słychac "tyknięcie" przekaźnika )
-czy ropa z powietrzem idąca z filtra do pompy może coś takiego powodowac? (z filtra u mnie idą bąbelki)
Bardzo proszę o pomoc, bo powoli myślę o sprzedaży tego auta. Żaden mechanik nie wie co to może byc. Przy okazji zna ktoś dobrego mechanika od silników w okolicy Lubina Głogowa?
Panowie od dwóch lat (od zakupu auta) męczę się z problemem opisanym powyżej. Auto na zimnym silniku muszę kręcic kilka obrotów po czym odpala i pojawia się chmura niebieskiego,gryzącego, śmierdzącego dymu. Telepie silnikiem no i drażni mnie to bardzo. Wiem, że nie jest to normalny objaw, kolega ma taki sam silnik (ALH) i nic takiego się nie dzieje.
Co mam z tym robic?
Byłem u mechanika, podpiął VAGA i kąt wtrysku jest dobrze ustawiony
Świece wymieniłem przed zimą, żadnej poprawy
Filtry, oleje wymieniane na czas. Na ciepłym silniku pali od strzała, nie kopci
Gdzie dalej szukac przyczyny? Czym jest to spowodowane, że silnik nierówno chodzi i ten dym?
-czy turbo przepuszczające olej może powodowac z rana takie objawy? (na 10000km bierze ok 0,5-1litr oleju)
-czy uszczelniacze zaworowe do wymiany?
-czy przekaźnik świec do wymiany? (kontrolka od świec świeci i gaśnie a po chwili słychac "tyknięcie" przekaźnika )
-czy ropa z powietrzem idąca z filtra do pompy może coś takiego powodowac? (z filtra u mnie idą bąbelki)
Bardzo proszę o pomoc, bo powoli myślę o sprzedaży tego auta. Żaden mechanik nie wie co to może byc. Przy okazji zna ktoś dobrego mechanika od silników w okolicy Lubina Głogowa?
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
wymien to co idzie z filtra koszt 20 zeta bedzie dostawal same paliwo i zobaczysz roznice i lej moj dobre paliwo zwlaszcza w okresie zimowym i nie dopuszczaj do rezerwy jask sa mrozy
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
Kolego mam podobnie i prawdopodobnie winą jest lejący wtrysk, u mnie tak się dzieje jak świece już nie grzeją czyli od 1-5 oC, a tak to nie ma problemu.
Na zimnym nie dopala paliwa i dlatego ten dym, jak świece grzeją to powinno być lepiej.
Na zimnym nie dopala paliwa i dlatego ten dym, jak świece grzeją to powinno być lepiej.
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
"wymień to co idzie z filtra" czyli co? z filtra do pompy idzie tylko wężyk
Z kątem wtrysku byłem u pompiarza, podpiął laptopa i powiedział, że wszystko jest w normie. Wartości mi nie podał. Zresztą jakiś czas temu byłem u mechanika, podpiął vaga i też mówił że kąt wtrysku jest ok
U mnie czy temperatura jest 20 na plusie czy 10 na minusie to kopci tak samo. Rok temu wymieniałem czujnik temp płynu (ten przy bloku) bo wskazania mi falowały
A co z powietrzem w układzie paliwowym? Może powodowac takie zachowanie się silnika przy odpalaniu?
Z kątem wtrysku byłem u pompiarza, podpiął laptopa i powiedział, że wszystko jest w normie. Wartości mi nie podał. Zresztą jakiś czas temu byłem u mechanika, podpiął vaga i też mówił że kąt wtrysku jest ok
U mnie czy temperatura jest 20 na plusie czy 10 na minusie to kopci tak samo. Rok temu wymieniałem czujnik temp płynu (ten przy bloku) bo wskazania mi falowały
A co z powietrzem w układzie paliwowym? Może powodowac takie zachowanie się silnika przy odpalaniu?
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
To sie fachowo nazywa zawor filtra paliwa podgrzewacz paliwa u mnie to on byl nieszczelny i przez to mialem powietrze w wezyku po wymianie zapodaje same paliwo i nie ma zadbych bombelek powietrza. U mnie przez to ciezko palil i nawet czasami sam gasl.
http://moto.allegro.pl/vw-golf-passat-l ... 43492.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/vw-golf-passat-l ... 43492.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
podgrzewacz wymieniłem razem z filtrem przed zimą, pęcherzyki jak były tak są. Moje pytanie, czy powietrze z ropą może powodowac na zimnym starcie silnika takie objawy? Kopci niebieskim dymem, poszarpuje. Na ciepłym silniku pali od strzała, nie kopci. Co tutaj dalej robic?
Jeśli turbo przepuszcza olej, to czy przy odpalaniu turbo ma jakiś na to wpływ? A może uszczelniacze do wymiany?
Jeśli turbo przepuszcza olej, to czy przy odpalaniu turbo ma jakiś na to wpływ? A może uszczelniacze do wymiany?
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
Kolego ZbyszkU, pierwsze co bym zrobił na Twoim miejscu to :
1- sprawdził kompresję na baniakach
2- dal wtryski do sprawdzenia
3- podłączył bańkę z paliwem( na krótko) - omijając filtr
4- ( 0,5l/10000tys/km) to żadne branie oleju skoro producent przewidział 1l/1000km
5-zagadaj do kogoś z regionalnego z Twojego miasta - kogoś kto wie do czego służy i co odczytywać w VAG-u ..... by rzeczywiście potwierdzić kąt wtrysku i inne parametry...
Na początek to tyle ...
Kolego owcy2, świece nie grzeją jak na zewnątrz jest przynajmniej 4-6 stopni na +
1- sprawdził kompresję na baniakach
2- dal wtryski do sprawdzenia
3- podłączył bańkę z paliwem( na krótko) - omijając filtr
4- ( 0,5l/10000tys/km) to żadne branie oleju skoro producent przewidział 1l/1000km
5-zagadaj do kogoś z regionalnego z Twojego miasta - kogoś kto wie do czego służy i co odczytywać w VAG-u ..... by rzeczywiście potwierdzić kąt wtrysku i inne parametry...
Na początek to tyle ...
Kolego owcy2, świece nie grzeją jak na zewnątrz jest przynajmniej 4-6 stopni na +
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kąt wtrysku ok a na zimnym kopci na niebiesko i telepie ALH
Wiem kolego że grzeją do ok 5oC ale tak powyżej 2 to już bardzo krótko.
Poza tym rady kolegi Haki trafne
Sprawdzenie kompresji da ci info o stanie układu korbowo-tłokowego i głowicy i nie kosztuje za dużo, do tego jak sprawdzisz wtryski to będziesz już dużo wiedział gdzie leży problem.
Jak turbo puszcza to masz siwy dym cały czas a nie tylko przy porannym paleniu.
Bąbelek wielkości 1-2 cm zawsze tam będzie i nie on jest przyczyną. Jakby paliwo całkiem zeszło z tego wężyka przeźroczystego to może ale jak rano jest to ok.
Daj znać co wyszło i czy się uporałeś z tym problemem.
Poza tym rady kolegi Haki trafne
Sprawdzenie kompresji da ci info o stanie układu korbowo-tłokowego i głowicy i nie kosztuje za dużo, do tego jak sprawdzisz wtryski to będziesz już dużo wiedział gdzie leży problem.
Jak turbo puszcza to masz siwy dym cały czas a nie tylko przy porannym paleniu.
Bąbelek wielkości 1-2 cm zawsze tam będzie i nie on jest przyczyną. Jakby paliwo całkiem zeszło z tego wężyka przeźroczystego to może ale jak rano jest to ok.
Daj znać co wyszło i czy się uporałeś z tym problemem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości