AXR szarpanie podczas jazdy i na jałowym biegu.
: sob lut 02, 2013 15:19
Witam
Panowie mam taki problem, mam Golfa 01r. TDi(AXR) Podczas przyśpieszania miałem drgania działo się to w granicach od 60km/h do 120-130km/h a potem to zanikało do tego doszło przerywanie podczas jazdy i trzepanie silnikiem na jałowym biegu, zajechałem do mechanika i stwierdził że obydwie pół osie do wymiany oraz przepływomierz. Doszło do wymiany podanych części, szybka próba po mieście czy wszystko jest ok, zgadza się jest ok zapłaciłem mechanikowi i wracając do domu przez całą drogę a zrobiłem około 50 km wszystko było ok. Dzisiaj odpalam Golfa i ujechałem może max 500m Zapaliła mi się kontrolka ESP i silnik powrócił do trzepania/narywania gdzie wydawał głośny metaliczny klank, dodam że wcześniej przed wymianą części drgania były ale sporadyczne i nie takie jakie zastałem dzisiaj. Jako że chciałem sprawdzić czy drgania silnika ustaną zrobiłem małą rundkę nie przekraczając 50km/h. Wyłączyłem silnik i ponownie go uruchomiłem, kontrolka ESP ponownie się uruchomiła, kiedy ruszałem na 1 biegu było w miarę ok ale 2 i 3 bieg było odczuwalne bardzo mocne szarpanie w miarę delikatnego dodawania gazy zauważyłem tak jak by na nie których obrotach była dwu sekundowa blokada ale auto potem nabierało obrotów. Czyli 1300obr. szarpnięcie 1600obr. szarpnięcie i 1800obr. oraz 2000obr. szarpnięcia, nie gazowałem cały czas jechałem bardzo delikatnie. Stanąłem na parkingu aby zobaczyć wizualnie jak się silnik zachowuje nagrałem telefonem, oto filmik: http://w975.wrzuta.pl/film/5wLzG9ECNWi/drgania_tdi_2" onclick="window.open(this.href);return false;
Doszedłem do wniosku że nie ma sensu i wyłączyłem auto i odstawiłem na jakąś godzinę, po godzinie odpalam auto a tam bez drgań i bez zapalonej kontrolki również z filmowałem jak się silnik zachowuje, oto filmik: http://w975.wrzuta.pl/film/aAsxjzkwtiy/drgania_tdi" onclick="window.open(this.href);return false; niestety ujechałem autem z 200m i ponownie taka sytuacja, wracając do domu po drodze zmuliłem przez przypadek silnik i ponownie go odpaliłem i tak jak by się cały system w aucie zresetował nie ma drgań nie ma kontrolki ESP wyświetlającej się na liczniku. W poniedziałek dzwonie do mechanika z reklamacją niech jeszcze raz doglądnie do auta. Z tego co mi mówił podpinali auto pod komputer nie pokazywało żadnych błędów i wtryski są w bardzo dobrym stanie. Ja się nie znam bo jestem laikiem ale panowie może coś doradzicie ?
Panowie mam taki problem, mam Golfa 01r. TDi(AXR) Podczas przyśpieszania miałem drgania działo się to w granicach od 60km/h do 120-130km/h a potem to zanikało do tego doszło przerywanie podczas jazdy i trzepanie silnikiem na jałowym biegu, zajechałem do mechanika i stwierdził że obydwie pół osie do wymiany oraz przepływomierz. Doszło do wymiany podanych części, szybka próba po mieście czy wszystko jest ok, zgadza się jest ok zapłaciłem mechanikowi i wracając do domu przez całą drogę a zrobiłem około 50 km wszystko było ok. Dzisiaj odpalam Golfa i ujechałem może max 500m Zapaliła mi się kontrolka ESP i silnik powrócił do trzepania/narywania gdzie wydawał głośny metaliczny klank, dodam że wcześniej przed wymianą części drgania były ale sporadyczne i nie takie jakie zastałem dzisiaj. Jako że chciałem sprawdzić czy drgania silnika ustaną zrobiłem małą rundkę nie przekraczając 50km/h. Wyłączyłem silnik i ponownie go uruchomiłem, kontrolka ESP ponownie się uruchomiła, kiedy ruszałem na 1 biegu było w miarę ok ale 2 i 3 bieg było odczuwalne bardzo mocne szarpanie w miarę delikatnego dodawania gazy zauważyłem tak jak by na nie których obrotach była dwu sekundowa blokada ale auto potem nabierało obrotów. Czyli 1300obr. szarpnięcie 1600obr. szarpnięcie i 1800obr. oraz 2000obr. szarpnięcia, nie gazowałem cały czas jechałem bardzo delikatnie. Stanąłem na parkingu aby zobaczyć wizualnie jak się silnik zachowuje nagrałem telefonem, oto filmik: http://w975.wrzuta.pl/film/5wLzG9ECNWi/drgania_tdi_2" onclick="window.open(this.href);return false;
Doszedłem do wniosku że nie ma sensu i wyłączyłem auto i odstawiłem na jakąś godzinę, po godzinie odpalam auto a tam bez drgań i bez zapalonej kontrolki również z filmowałem jak się silnik zachowuje, oto filmik: http://w975.wrzuta.pl/film/aAsxjzkwtiy/drgania_tdi" onclick="window.open(this.href);return false; niestety ujechałem autem z 200m i ponownie taka sytuacja, wracając do domu po drodze zmuliłem przez przypadek silnik i ponownie go odpaliłem i tak jak by się cały system w aucie zresetował nie ma drgań nie ma kontrolki ESP wyświetlającej się na liczniku. W poniedziałek dzwonie do mechanika z reklamacją niech jeszcze raz doglądnie do auta. Z tego co mi mówił podpinali auto pod komputer nie pokazywało żadnych błędów i wtryski są w bardzo dobrym stanie. Ja się nie znam bo jestem laikiem ale panowie może coś doradzicie ?
