Strona 1 z 2

jak podkręcić turbine w mk2??

: pt maja 26, 2006 19:47
autor: skrent2
witam... szukałem na forum korzystałem z opcji szukaj i nie moge znależć... wszedzie jest napisane o podnoszeniu ciśnienia ale nie jest wyjaśnione jak to sie robi... więc prosze o pomoc byłbym bardzo wdzięczny za nią... mam turbine kkk k14... słyszałem ze robi sie to poprzez krecenie jakas srobka ale gdzie ona jest i czy wogole takową regulacje posiadam...
jeżeli jest to gdzies na forum prześlijcie mi linka prosze pomozcie koledzy....

: pt maja 26, 2006 22:32
autor: szerszeniak
robi sie to nagwintowanym cięgnem które jest akurat z drugiej strony i go nie widac ale jest to jedyna taką sruba ok 10cm gwintu z tyłu turna nalezy je skrucic o jekies 5mm lub mozna zamontować MBC i regulować za pomocą pokrętła

: pt maja 26, 2006 22:54
autor: skrent2
tylko właśnie z tyłu nie mam żadnego nagwintowanego cięgna tyl turba wygląda tak to nie jest moje turbo ale to jest ten sam model i tak samo wygląda... a ten manual boost control to do czego miałbym podłączyć bo tam sa tylko metalowe rurki...

: pt maja 26, 2006 23:02
autor: szerszeniak
do tej złotek kopułki dochodzą tylko metalowe rurki? u mnie był ok 3cm kawalek wezyka gumowego

: pt maja 26, 2006 23:12
autor: golfir
popusc ta nakretke w tej kopólce i wkrec imbusem ta srube zamontuj wskaznik cisnienia bo to bardzo przydatna rzecz i ustaw sobie z 1 bar aby normalnie jezdzic autem

: pt maja 26, 2006 23:14
autor: skrent2
no tak mi sie wydawało widziałem tam tylko metalową rurke... ale sprawdze jeszcze... no ale tak jakna zdjeciu jest.. da sie jakos podkręcić ta turbine czy raczej nie da rady??

: pt maja 26, 2006 23:15
autor: golfir
bez problemu wkrecasz ten pret ustawiasz 1bar i smigasz

: pt maja 26, 2006 23:19
autor: skrent2
no to fajnie... dzisiaj juz nie mam siły kombinowac... ale jutro zaraz podłubie i zobacze czy to działa :hmm: wielkie dzieki

: pt maja 26, 2006 23:20
autor: golfir
działa działa bo robiłem to 2 dni temu nie zapomnij jeszcze zwiekszyc dawki paliwa na pompie

: pt maja 26, 2006 23:29
autor: skrent2
no zobacze najpierw jak podkrece to turbo do 0,8 bar bo narazie max pompuje niecałe 0,6... ale jak chodzi silnik po takim podkreceni mocniejszy jest??

: sob maja 27, 2006 08:36
autor: zaprzal
skrent2, jest mocniejszy, ale MUSISZ podkrecic paliwko - silnik nie jezdzi na powietrzu

szerszeniak, to jest turbo z wbudowanym zaworem otwierajacym WG, nie ma ciegna a rurki sa metalowe, na upartego mozna przeciac i wstawic MBC tylko po co wszedzie wszystkim wciskac MBC skoro jest fabryczna regulacja?

: sob maja 27, 2006 17:15
autor: skrent2
podkręciłem dzisiaj ta turbine... ale cos nie tak bo tak powyzej 3300 obr. jak by przestała pompować i samochod troche sie ooslabia... nie wiem dlaczego chyba nic z tego nie wyjdzie

: sob maja 27, 2006 18:30
autor: szerszeniak
zaprzal, bo wydaje mi sie ze MBC działa lepiej niz samo podkrecenie turba
skrent2, musisz jeszcze zmienic ustawienie zaworu nadmiarowego który znajduje sie z lewej strony kolektora dolotowego taka czarna puszka ze srubka po środuk z niej wychodzi rurka przed turbo musisz pokrecic tą śrubka na płaski śrubokręt jesli u ciebie jest tak samo

: ndz maja 28, 2006 09:56
autor: skrent2
no właśnie probowałem pokrecić śrubokrętem ale chyba zastał sie ten zawor i bede musial poswicić temu wiecej czasu i triche tam pogrzebac...