jak podkręcić turbine w mk2??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

jak podkręcić turbine w mk2??

Post autor: skrent2 » pt maja 26, 2006 19:47

witam... szukałem na forum korzystałem z opcji szukaj i nie moge znależć... wszedzie jest napisane o podnoszeniu ciśnienia ale nie jest wyjaśnione jak to sie robi... więc prosze o pomoc byłbym bardzo wdzięczny za nią... mam turbine kkk k14... słyszałem ze robi sie to poprzez krecenie jakas srobka ale gdzie ona jest i czy wogole takową regulacje posiadam...
jeżeli jest to gdzies na forum prześlijcie mi linka prosze pomozcie koledzy....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt maja 26, 2006 22:32

robi sie to nagwintowanym cięgnem które jest akurat z drugiej strony i go nie widac ale jest to jedyna taką sruba ok 10cm gwintu z tyłu turna nalezy je skrucic o jekies 5mm lub mozna zamontować MBC i regulować za pomocą pokrętła


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » pt maja 26, 2006 22:54

tylko właśnie z tyłu nie mam żadnego nagwintowanego cięgna tyl turba wygląda tak to nie jest moje turbo ale to jest ten sam model i tak samo wygląda... a ten manual boost control to do czego miałbym podłączyć bo tam sa tylko metalowe rurki...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pt maja 26, 2006 23:02

do tej złotek kopułki dochodzą tylko metalowe rurki? u mnie był ok 3cm kawalek wezyka gumowego


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt maja 26, 2006 23:12

popusc ta nakretke w tej kopólce i wkrec imbusem ta srube zamontuj wskaznik cisnienia bo to bardzo przydatna rzecz i ustaw sobie z 1 bar aby normalnie jezdzic autem



skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » pt maja 26, 2006 23:14

no tak mi sie wydawało widziałem tam tylko metalową rurke... ale sprawdze jeszcze... no ale tak jakna zdjeciu jest.. da sie jakos podkręcić ta turbine czy raczej nie da rady??



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt maja 26, 2006 23:15

bez problemu wkrecasz ten pret ustawiasz 1bar i smigasz



skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » pt maja 26, 2006 23:19

no to fajnie... dzisiaj juz nie mam siły kombinowac... ale jutro zaraz podłubie i zobacze czy to działa :hmm: wielkie dzieki



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt maja 26, 2006 23:20

działa działa bo robiłem to 2 dni temu nie zapomnij jeszcze zwiekszyc dawki paliwa na pompie



skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » pt maja 26, 2006 23:29

no zobacze najpierw jak podkrece to turbo do 0,8 bar bo narazie max pompuje niecałe 0,6... ale jak chodzi silnik po takim podkreceni mocniejszy jest??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob maja 27, 2006 08:36

skrent2, jest mocniejszy, ale MUSISZ podkrecic paliwko - silnik nie jezdzi na powietrzu

szerszeniak, to jest turbo z wbudowanym zaworem otwierajacym WG, nie ma ciegna a rurki sa metalowe, na upartego mozna przeciac i wstawic MBC tylko po co wszedzie wszystkim wciskac MBC skoro jest fabryczna regulacja?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » sob maja 27, 2006 17:15

podkręciłem dzisiaj ta turbine... ale cos nie tak bo tak powyzej 3300 obr. jak by przestała pompować i samochod troche sie ooslabia... nie wiem dlaczego chyba nic z tego nie wyjdzie



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » sob maja 27, 2006 18:30

zaprzal, bo wydaje mi sie ze MBC działa lepiej niz samo podkrecenie turba
skrent2, musisz jeszcze zmienic ustawienie zaworu nadmiarowego który znajduje sie z lewej strony kolektora dolotowego taka czarna puszka ze srubka po środuk z niej wychodzi rurka przed turbo musisz pokrecic tą śrubka na płaski śrubokręt jesli u ciebie jest tak samo


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

skrent2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: skrent2 » ndz maja 28, 2006 09:56

no właśnie probowałem pokrecić śrubokrętem ale chyba zastał sie ten zawor i bede musial poswicić temu wiecej czasu i triche tam pogrzebac...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 151 gości