Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn sty 21, 2013 14:54

Witam od początku borykam sie z głośną pracą TDI 90 konnego ALH automat jest taki metaliczny stuk w okolicy Głowicy pompy i głównie na 1 gwincie z 4 które wystają, na samej głowicy nie ma tego stuku i przenosi sie do 1 wtrysku wtryski wymienione na inne i dalej stuk na wtrysku więc to nie on. Specjalnie kupiłem stetoskop i w tej okolicy właśnie klepie.

Kąt ustawiony był na 75 zmieniłem na 52 dawka paliwa na 3 miałem 4.8 ale dalej klepie delikatniej ale klepie.

Pompa 11 tka

Czy może być tak że to jeden z nurników klepie ? czy nie ma takiej opcji i przenosi klepanie do samego wtrysku ?

Drugie pytanie jak ustawiałem kąt zobaczyłem po ściągnięciu obudowy rozrządu że pasek na kole od pompy jest przesuniety w prawo na równo z krawędzią tak ma być?

Obrazek
Kolejne pytanie dotyczy tego że spadają mi delikatnie obroty poniżej 903 na 880 przes 1 sek jak jade i puszcze pedał gazu zamiast sie zatrzymac na 903 to spada niżej i podbija czym może to być spowodowane? Na postoju jak przegazuje przeważnie staje przy 903

Dzieki i czekam na odp



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: Michał_1977 » pn sty 21, 2013 15:10

mmmmat pisze:Czy może być tak że to jeden z nurników klepie ?
W pompie TDI nie ma nurników.To są króćce przelotowe.
mmmmat pisze:pasek na kole od pompy jest przesuniety w prawo na równo z krawędzią tak ma być?
Tak ma być.
mmmmat pisze:spadają mi delikatnie obroty poniżej 903 na 880 przes 1 sek jak jade i puszcze pedał gazu zamiast sie zatrzymac na 903 to spada niżej i podbija czym może to być spowodowane?
Masą samochodu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn sty 21, 2013 15:14

Dzieki za odp


"W pompie TDI nie ma nurników.To są króćce przelotowe." -- króćce przelotowe --- A czy w nich może coś klepać? czy one mają inną kontrukcje bo tylko na jednym słychać stuk ?



"spadają mi delikatnie obroty poniżej 903 na 880 przes 1 sek jak jade i puszcze pedał gazu zamiast sie zatrzymac na 903 to spada niżej i podbija czym może to być spowodowane"

Masą samochodu ? Tzn ? Proszę rozwiń temat o co konkretnie chodzi?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: Michał_1977 » pn sty 21, 2013 16:18

mmmmat pisze: A czy w nich może coś klepać? czy one mają inną kontrukcje bo tylko na jednym słychać stuk ?
W zasadzie,to nie ma co w nich klepać.W nurnikach też.Same wtryski mogą mogą stukać,zwłaszcza gdy dostanie się jakiś paproch lub jeśli są stare i wypracowane (czyt.leją).
Jeżeli wtryski które założyłeś są sprawne,to może to nie jest to wina układu paliwowego,tylko jakieś wściekłej szklanki...
mmmmat pisze:Masą samochodu ? Tzn ? Proszę rozwiń temat o co konkretnie chodzi?
Piszesz,że w trakcie jazdy wciskasz i puszczasz gaz,to obroty spadają niżej,niż na biegu jałowym,więc logiczne jest,że jak auto zwalnia i wyhamowuje obroty silnika,to pociągnie je niżej,po czym rola się odmienia i silnik zaczyna podciągać obroty do góry.
To tak na chłopski rozum.Mam nadzieję,że chwytasz o co biega.
Na koniec,mogę dorzucić,że inne TDI też tak mają.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn sty 21, 2013 17:03

Dzieki

Co do wtrysków to klepie zawsze pierwszy jak zamiennie z innym tak samo wiec idzie ten stuk od pompy bo jak dam w inne miejsce do np 3 cylindra to nie klepie już, sam wtrysk poniżej już wydaje delikatne cykanie i głośno jest głównie do samej nakrętki wtrysku.

Sama pompa w sobie klepie jak pracuje wiadomo, ale to powinno klepać na wszystkich wypustach tak samo z głowicy a jest tak że na 2 ciszej a na 2 o wiele głośniej i niesie to potem aż do samego wtrysku poprzez metalowu weżyk na nim jest najgłośniej.

Co do obrotów to chyba raczej silnik w Automacie nie wyhamowuje bo czy jade 80 u puszcze gaz czy 20 tak samo.

Dźwigłem na 924 obroty i spada na 903 teraz i podbija do 924 spowrotem choć raz jak zauważyłem spadło znowu do 860 przez chwilke a wtedy jest delikatne drganie silnika.

Jak pompa klepie i tak się to rozchodzi to co może klepać? w samej pompie?

Co do szklanki to powinno klepać raczej pod pokrywą czy niżej bo jak obsłuchałem cały silnik to cichuteńko klepie na całej pokrywy szum delikatny i na silniku też.

A klepie na węzykach od pompy ,głowicy pompy oraz mocowanie pompy wydaje dziwięki.

Jeszcze co daje stukot jak *#cenzura#* stetoskopem to napinacz paska i amortyzatorek ale to chyba normalne czy nie powienien wogóle wydawać dziwieków? podczas pracy?

Od niego raczej by nie niosło po mocowanie pompy i do wężyków?


Dzieki



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: ciachotdi » pn sty 21, 2013 17:28

mmmmat pisze: dawka paliwa na 3 miałem 4.8 ale dalej klepie
po coś ruszał dawkę przecież dobra była :popcorn:



mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn sty 21, 2013 17:45

:grin: Etam lepiej sie bestia zbiera :)

I jak na powyższe pytania?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14133
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: Michał_1977 » pn sty 21, 2013 20:50

mmmmat pisze:Co do obrotów to chyba raczej silnik w Automacie nie wyhamowuje
Moja wina.Przeoczyłem,że to automat... :blush:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Re: Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » pn sty 21, 2013 21:16

A reszta pytań ? jak sądzicie



mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Re: Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » śr lut 06, 2013 20:54

Oto klekot mojego alh juz sam nie wiem co może klepać wtryski wymienione stawiam na pompe chyba jedynie ale cczy może w niej coś klepać?

Stetoskopem slychac kłównie na węzykach sam wtrysk cyka ale slabo węzyki daja mocno aż do pompy jzu sam nie wiem posluchajcie mam kąt na pompie 52 chyba dam 30 i zoabcze wtedy czy ciszej bedzie

FILMIK

" onclick="window.open(this.href);return false;



mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » śr lut 06, 2013 21:37

I co na czym staneło ?



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: owcy2 » czw lut 07, 2013 18:36

Jak wtryski były robione to może są źle ustawione, na zbyt wysokie ciśnienia albo nierówne, spróbuj założyć inne sprawne wtryski.



Awatar użytkownika
Greeqo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:40
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: Greeqo » sob lut 09, 2013 12:07

Ja mam ten sam objaw, i walczę z nim od roku i nie mogę sobie poradzić, a silnik ten sam ALH, podobno alh tak mają, wtryski wsadziłem z ASV i jedyna korzyść z tego to że mniej pali, dalej trzaska się, sprawdzone wszystko można powiedzieć, napinacz, rozrząd, też bawiłem się ustawianiem kąta wtrysku i dawek paliwa, i jakie by nie były ustawienia to nie zmienia nic, stekoskopem jak sprawdzałem to też jakby najgłośniej było z tyłu pompy, jakby na dole pompy, a bloku silnika (1 cyl) popychacze wymieniałem, (na te co mają być w alh) i też nic, wałek jak nowy, byłem u gościa w piekarach co tak nie samowicie się zna na dieslach i mówi że może coś w bloku być, że czasem mieli przypadki że auta w silnikach mają coś tam bardziej wytarte, w niczym to nie przeszkadza, ale po przebiegu powyżej 200tys zaczyna się trzaskać i już, posłuchaj taxówek w tdi, kiedyś jak się tym zainteresowałem to jak słyszałem paski w tdi to masakra tam dopiero się trzaska silnik, na razie się przyzwyczaiłem do tego, ale wkurza mnie to bardzo, kolega ma bore AGR i silnik chodzi jak nowy, piękny klank silnika, a w moim to w ogóle nie ma kultury pracy, no ale co zrobić...



mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Głośna praca ALH kąt dawka paliwa nurniki

Post autor: mmmmat » ndz lut 10, 2013 15:42

Logi poniżej wiem że nie pełne
Jeden log to jazda po mieście widać jak spadaja te obroty.
Autko idzie jak błyskawica ale podczas spadających obortów drga silnik i jest to denerwujące.



Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/epterode_113745.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,011,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/epterode_113746.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/epterode_113747.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości