Pompa wtryskowa cdn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

eli82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 14:02
Lokalizacja: gdansk

Pompa wtryskowa cdn

Post autor: eli82 » czw maja 25, 2006 13:10

Witam jak pisalem juz w poprzednim poscie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... e59918f4d1 okazalo sie jednak ze wina nie zapalenia auta to chyba pompa wtryskowa poniewaz swiece grzeja, elektrozawor tyka filtr paliwa wymienmiony i jak podlaczam silnik bezposrednio pod banke z ropa i lekko luzuje wtryski to przy kreceniu rozrusznikiem powinno nimi tryskac ropka a niestety tak sie nie dzieje:( przy poluzowanym lekko tym dolnym przewodzie wychodzacym od popmy to lekko kapie ropka ale sadze ze tam rowniez powinno tryskac... mechanik powiedzial ze najprawdopodobnej rotor w pompie sie zatarl przypomne ze mam zwyklego mk2 i pytam sie co byscie zrobili na moim miejscu? czy to co opisalem wystarczy aby miec pewnosc ze ustraka jest pompa wtryskowa?? i jesli tak to czy oddac ja do regeneracji czy kupic inna uzywana?? jesli znacie jakies firmy zajmujace sie tanio regeneracja pomp wtryskowch w okolicach trojmiasta to prosze o adres...



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » czw maja 25, 2006 17:51

nie kupuj uzywanej lepiej bedzie zregenerowac bo moze sie okazac ze ta co kupisz zrobisz na niej tylko 50 kilometrow....jesli tak mówisz to moze tak byc ze pompa ssiadła spróbuj spytac jeszcze 1 mechanika i jesli stwierdzi to samo to chyba bedziesz musial pompe oddac do regeneracji


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

eli82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz kwie 16, 2006 14:02
Lokalizacja: gdansk

Post autor: eli82 » czw maja 25, 2006 20:24

a jakbys mial do wybory zregenerowac pompe za okolo 300zl czy kupic uzywana za 140 to co bys wybral? zwazywszy ze kazdy grosz sie liczy:)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 26, 2006 14:09

zregenerowac stara. jesli dobrze zrobiona to wiesz ze dlugo Ci znow posluzy a tak znow kupisz kota w worku....


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt maja 26, 2006 14:15

Ja bym się nie zastanawiał i wybrał zregenerowana jeśli warsztat jest ok wiesz że możesz pochulać na niej trochę i wszystko jest ok, wiem że kupując nową pompę do MK III w ASO to i tak trafimy w 80%na zregenerowaną o właściwościach pompy nowej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości