Strona 1 z 1

Nie działa obrotek w MK2 diesel

: śr maja 24, 2006 23:14
autor: model
Witam. Mam golfa MK2 Diesel '90. Zegary na jedna wtyczkę. Zakupiłem zegary z obrotkiem na jedna wtyczkę. Po podpięciu wszystko dzial oprócz obrotka. Czytałem na forum, że obroty zczytywane są z wyjścia W na alternatorze. Ja do tego wyjścia nie mam nic podpięte. Gdzie podpiąć wyprowadzenie z tego "W" do licznika czy gdzieś indziej aby działał obrotościomierz. Proszę o "łopatologiczne" wyjaśnienie. Pozdrawiam

: czw maja 25, 2006 00:55
autor: Krzylu
a jaki przed tem miales licznik??

z zegarem czy z pusta tarczka??

bo jak to drugie to ciagnac instalacje musisz

wyjescie W masz zaznaczone na alternatorze jest poprostu wybite
ciagniesz kabel do kabiny tzn licznika a pozniej szukasz w PINIE w liczniku ktore wejscie jest odpowiedzialne za impuls i odczyt w obrotku

jest na forum gdzie rozpiska pinow

chyba w FAQ

: czw maja 25, 2006 01:20
autor: toffi
dokladnie jak kolega wyzej napisal :bigok:

: czw maja 25, 2006 07:11
autor: Paweł NPI
A co jeśli miał zegar??

: czw maja 25, 2006 07:22
autor: model
Miałem licznik z zegarkiem, żadnych pustych miejsc w liczniku. Czyli ciągne bezpośrednio kabel od wyjścia W w alternatorze pod odpowiedni pin w liczniku?? Tak??

[ Dodano: 25 Maj 2006 07:27 ]
Nie mogę nigdzie znaleść rozpiski pinów licznika na jedna wtyczkę. Jak ktoś może niech podeśle linka lub napisze pod który pin się wpiąć. Pozdrawiam.

: czw maja 25, 2006 07:33
autor: Paweł NPI

: czw maja 25, 2006 07:47
autor: model
Hejka. Ten opis widziałem wcześniej i pod pinem 10 mam podpiętą kontrolkę od kierunków (we wtyczne jest wyprowadzony zielony kabel z napięciem). Po próbie (wpięcie sie w niego) świeciła mi sie diodka światłem ciagłym od kierunków. W tym linku niżej było zdjęcie wtyczki chyba podobnej do mojej, tylko że nikt nie podał gdzie w tej wtyczce jest wyjście na obrotek. Pozdrawiam

: czw maja 25, 2006 13:17
autor: Krzylu
dziwne
bo skoro miales licznik z zegasrkiem niepowinienies miec problemow z przekladka

gorzej jest jesli wystepuje zaslepka

: czw maja 25, 2006 14:20
autor: model
Też tak myślałem, bo nie miało być problemów. Ale zdziwiłem sie jak zobaczyłem że nie mam pociagniętego przewodu od wyjścia W z alternatora. Po zrobieniu takiej instalcji i podłączeniu pod PIN 10 w liczniku świeciła mi się kontrolka od kierunkowskazów a obrotek nie działał nadal. Nie wiem o co chodzi. Możę ktoś miał podobny problem,. Pozdrawiam

: czw maja 25, 2006 18:32
autor: Krzylu
ja tez zanim zalozylem obrotek niemialem wtyczki do alternatora ale poszperalem wkolo alternatora i sie znalazla poprostu wisiala sobie wtyczka wlozylem ja w wejscie W i dziala

takze rozgladnij sie dobrze

: czw maja 25, 2006 21:38
autor: model
Wielkie dzieki działą
Krzylu pisze:ja tez zanim zalozylem obrotek niemialem wtyczki do alternatora ale poszperalem wkolo alternatora i sie znalazla poprostu wisiala sobie wtyczka wlozylem ja w wejscie W i dziala
POszperałem i znalazłem wpięty kabelek do alternatora ale nie do W tylko do innego stuku. Tak sobnie myśle wielkiej krzywdy mu (czytaj Golfikowi) nie zrobie, jak przepne ten kabel pod W i zobacze co sie stanie. No i jak pomyślałem tak zrobiłem i obrotek zaczął działać.
Pozdrawiam :bigok: :bajer:

: pt maja 26, 2006 01:50
autor: Krzylu
heheheh dobre :bigok: