Nie działa obrotek w MK2 diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

model
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr maja 24, 2006 07:09
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Nie działa obrotek w MK2 diesel

Post autor: model » śr maja 24, 2006 23:14

Witam. Mam golfa MK2 Diesel '90. Zegary na jedna wtyczkę. Zakupiłem zegary z obrotkiem na jedna wtyczkę. Po podpięciu wszystko dzial oprócz obrotka. Czytałem na forum, że obroty zczytywane są z wyjścia W na alternatorze. Ja do tego wyjścia nie mam nic podpięte. Gdzie podpiąć wyprowadzenie z tego "W" do licznika czy gdzieś indziej aby działał obrotościomierz. Proszę o "łopatologiczne" wyjaśnienie. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw maja 25, 2006 00:55

a jaki przed tem miales licznik??

z zegarem czy z pusta tarczka??

bo jak to drugie to ciagnac instalacje musisz

wyjescie W masz zaznaczone na alternatorze jest poprostu wybite
ciagniesz kabel do kabiny tzn licznika a pozniej szukasz w PINIE w liczniku ktore wejscie jest odpowiedzialne za impuls i odczyt w obrotku

jest na forum gdzie rozpiska pinow

chyba w FAQ



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » czw maja 25, 2006 01:20

dokladnie jak kolega wyzej napisal :bigok:


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw maja 25, 2006 07:11

A co jeśli miał zegar??


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

model
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr maja 24, 2006 07:09
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: model » czw maja 25, 2006 07:22

Miałem licznik z zegarkiem, żadnych pustych miejsc w liczniku. Czyli ciągne bezpośrednio kabel od wyjścia W w alternatorze pod odpowiedni pin w liczniku?? Tak??

[ Dodano: 25 Maj 2006 07:27 ]
Nie mogę nigdzie znaleść rozpiski pinów licznika na jedna wtyczkę. Jak ktoś może niech podeśle linka lub napisze pod który pin się wpiąć. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw maja 25, 2006 07:33



[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

model
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr maja 24, 2006 07:09
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: model » czw maja 25, 2006 07:47

Hejka. Ten opis widziałem wcześniej i pod pinem 10 mam podpiętą kontrolkę od kierunków (we wtyczne jest wyprowadzony zielony kabel z napięciem). Po próbie (wpięcie sie w niego) świeciła mi sie diodka światłem ciagłym od kierunków. W tym linku niżej było zdjęcie wtyczki chyba podobnej do mojej, tylko że nikt nie podał gdzie w tej wtyczce jest wyjście na obrotek. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw maja 25, 2006 13:17

dziwne
bo skoro miales licznik z zegasrkiem niepowinienies miec problemow z przekladka

gorzej jest jesli wystepuje zaslepka



model
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr maja 24, 2006 07:09
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: model » czw maja 25, 2006 14:20

Też tak myślałem, bo nie miało być problemów. Ale zdziwiłem sie jak zobaczyłem że nie mam pociagniętego przewodu od wyjścia W z alternatora. Po zrobieniu takiej instalcji i podłączeniu pod PIN 10 w liczniku świeciła mi się kontrolka od kierunkowskazów a obrotek nie działał nadal. Nie wiem o co chodzi. Możę ktoś miał podobny problem,. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw maja 25, 2006 18:32

ja tez zanim zalozylem obrotek niemialem wtyczki do alternatora ale poszperalem wkolo alternatora i sie znalazla poprostu wisiala sobie wtyczka wlozylem ja w wejscie W i dziala

takze rozgladnij sie dobrze



model
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr maja 24, 2006 07:09
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: model » czw maja 25, 2006 21:38

Wielkie dzieki działą
Krzylu pisze:ja tez zanim zalozylem obrotek niemialem wtyczki do alternatora ale poszperalem wkolo alternatora i sie znalazla poprostu wisiala sobie wtyczka wlozylem ja w wejscie W i dziala
POszperałem i znalazłem wpięty kabelek do alternatora ale nie do W tylko do innego stuku. Tak sobnie myśle wielkiej krzywdy mu (czytaj Golfikowi) nie zrobie, jak przepne ten kabel pod W i zobacze co sie stanie. No i jak pomyślałem tak zrobiłem i obrotek zaczął działać.
Pozdrawiam :bigok: :bajer:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt maja 26, 2006 01:50

heheheh dobre :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości