Koło jednomaswe w golfie iv, szarpanie silnika.....
: sob sty 12, 2013 19:28
Witam,
Zakupilem Golfa IV kombi z silnikiem 101KM, z racji tego iz jezdzilem takim samym golfem tylko 110km to wiem jak one chodza jak pracuje silnik itp. Moj problem polega na tym, ze tak jak by silnik przenosil drgania do kabiny na jałowym biegu ale i nie tylko, najgorsze jest przy rozpedzaniu sie na biedu 1 2 3 jak juz ma duze obroty silnik to tak tego nie czuc ale na tych biegach tak jak by silnik rwał jest glosny jak by jakis ultra sportowy, do tego czuc wibracje na sprzegle a nawet lekko na gazie. Sprzedawca powiedzial ze zamontowal w nim zamiast kola dwumasowego to jednomasowe i tak jezdzil 2 lata przyzwyczajajac sie do takich drgan i szarpania silnika. Bylem dowiadywac sie u mechanika to stwierdzil ze prawdopodobnie moze to byc tak ze albo jest dwumasa walnieta, albo kolo jednomasowe zle wywazone, albo po prostu tak moze sie zachowywac na jednomasie lecz watpi w to ze az takie ostre rwanie silnika moze wystapic. Czy moze ktos z Was wie jaka moze byc tego przyczyna czy tez ma zamontowane kolo jednomasowe w swoim golfie i jak sie ono sprawuje. Jezeli mechanik stwierdzi ze kolo jest dowymiany to musze podjac decyzje czy wstawic drozsze dwumasowe czy jednomaswe. Jeden mechanik powiedzial ze potcjalny uzytkownik nie jest w stanie odczuc roznicy miedzy jednomasą a dwumasą natomiast drugi mechanik mowil ze jednemu wstawil do bmw jednomase i facet mowil zeby wyciagac i wkladac dwumase bo cala karoseria mu lata. Prosze o opinie na ten temat. Z gory dziekuje.
Zakupilem Golfa IV kombi z silnikiem 101KM, z racji tego iz jezdzilem takim samym golfem tylko 110km to wiem jak one chodza jak pracuje silnik itp. Moj problem polega na tym, ze tak jak by silnik przenosil drgania do kabiny na jałowym biegu ale i nie tylko, najgorsze jest przy rozpedzaniu sie na biedu 1 2 3 jak juz ma duze obroty silnik to tak tego nie czuc ale na tych biegach tak jak by silnik rwał jest glosny jak by jakis ultra sportowy, do tego czuc wibracje na sprzegle a nawet lekko na gazie. Sprzedawca powiedzial ze zamontowal w nim zamiast kola dwumasowego to jednomasowe i tak jezdzil 2 lata przyzwyczajajac sie do takich drgan i szarpania silnika. Bylem dowiadywac sie u mechanika to stwierdzil ze prawdopodobnie moze to byc tak ze albo jest dwumasa walnieta, albo kolo jednomasowe zle wywazone, albo po prostu tak moze sie zachowywac na jednomasie lecz watpi w to ze az takie ostre rwanie silnika moze wystapic. Czy moze ktos z Was wie jaka moze byc tego przyczyna czy tez ma zamontowane kolo jednomasowe w swoim golfie i jak sie ono sprawuje. Jezeli mechanik stwierdzi ze kolo jest dowymiany to musze podjac decyzje czy wstawic drozsze dwumasowe czy jednomaswe. Jeden mechanik powiedzial ze potcjalny uzytkownik nie jest w stanie odczuc roznicy miedzy jednomasą a dwumasą natomiast drugi mechanik mowil ze jednemu wstawil do bmw jednomase i facet mowil zeby wyciagac i wkladac dwumase bo cala karoseria mu lata. Prosze o opinie na ten temat. Z gory dziekuje.