Strona 1 z 3

kucie w silniku

: śr sty 02, 2013 21:28
autor: ksiadzt
Jak w temacie dodam że wtryski sprawdzone 2 niby były zatkane pompa ustawiona ok rozrząd też ok koło na wale i klin ok popychacze nowe
po odpaleniu czy na zimnym czy na ciepłym przez minute jest ok i zaczyna kuc tyle ze na zimnym jest masakra a na ciepłym troche tylko
zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
ludzie pomocy bo wyjde z siebie i stane obok :crazy:

Re: kucie w silniku

: śr sty 02, 2013 23:11
autor: tower
Wymieniłeś podkładki pod wtryskami po pomiarze kompresji? Wyczyściłeś porządnie gniazda przed ponownym montażem? Był tu już dziś temat w podobnej sprawie.

kucie w silniku

: czw sty 03, 2013 00:00
autor: ksiadzt
wyczyszczone i nowe podkładki zamontowane :) zapomniałem dodac wyżej :) kolejne sugestie ?
a jest jakas możliwośc ze coś z cisnieniem oleju nie tak i kontrolka nie daje znac ? stare szklanki wszystkie trzymały zwyjątkiem 1 od strony pasków może coś tam nie tak jest?

kucie w silniku

: czw sty 03, 2013 00:52
autor: MK3speed
Hm nie stał się słabszy ?? opcji może być wiele. nagraj jakiś filmik :)

kucie w silniku

: czw sty 03, 2013 07:12
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
Próbę olejową też robiłeś? Jeśli tak,to ile dawałeś oleju na cylinder?

Zakładam,że wtryski już trochę mają najechane,więc mogą się wieszać.To,że na próbniku dobrze wypadają,nie świadczy,że na silniku się nie zawieszą.
Mi w 1Y kiedyś jak się zawiesiły,to po odpaleniu myślałem,że doszło do kolizji tłoków z zaworami,taki łomot był...
Próbowałeś po odpaleniu przeciągnąć go trochę po obrotach? Zazwyczaj pomaga przy zawieszonych szprycach :bajer:
Często tak się zdarza,że po rozpięciu wysokiego ciśnienia,wtrysk/wtryski wieszają się i nie ma na to reguły...

kucie w silniku

: pt sty 04, 2013 21:12
autor: ksiadzt
a więc filmik
" onclick="window.open(this.href);return false;
i rozwiązanie problemu
jeden przeklęty magiczny kabelek idący na jakiś czujnik w pompie znajdujący sie między dolnymi rurkami wtrysków jest on w grubej osłonie gumowej ktos skręcił zerwany kabelek i wsadził w osłone przy odkręcaniu rurek musiał sie rozerwac a w osłonie nie było widac :grin: ogólnie wie ktoś co to jest ? to ta nowsza pompa imo do góry a na dole ten czujnik :)
Michał_1977, Próby olejowej nie robiłem a jesli jest ok i cisnienie 35 na tłoku to jest sens ?

kucie w silniku

: pt sty 04, 2013 22:04
autor: Adamm
moze przestawiacz kata wtrysku, jak jest uszkodzony (uszkodzony kabel) to silnik chodzi twardo

kucie w silniku

: czw sty 10, 2013 08:17
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:pompa ustawiona ok
Na oko,czy zegarem?
Sprróbuj zamienić wtryskiwacze na chwilę,bo mi to wygląda na zbyt wczesny kąt wtrysku,albo na wtryskiwacz :bajer:

kucie w silniku

: czw sty 10, 2013 19:30
autor: ksiadzt
pompa ustawiana metodą prób i błędów :)

kucie w silniku

: czw sty 10, 2013 21:42
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:pompa ustawiana metodą prób i błędów
Aaaaa,no to Paaaanie...tutaj pies pogrzebany.
Jeśli pompa modzona i zdajesz się tylko na ustawianie kąta za pomocą słuchu,to przestawiając pompę,spróbuj wyłapać moment w którym silnik pracuje najpłynniej,a następnie puknij ją z pół milimetra w stronę silnika.
Sprawa komplikuje się,jeśli masz koło na fasolach...wtedy tylko zegar :bajer:

kucie w silniku

: czw sty 10, 2013 23:51
autor: ksiadzt
no dobra panie zaintrygowałeś mnie możesz napisac dokładniej jaki zegar i jakie wskazania :) coś sie wykmini :)

kucie w silniku

: pt sty 11, 2013 07:47
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:jaki zegar i jakie wskazania
Jak to jaki...czujnik zegarowy do ustawienia kąta wtrysku.
Dla seryjnej pompy AAZ ustawiasz wartość 0,8mm.

kucie w silniku

: pt sty 11, 2013 20:11
autor: ksiadzt
tak a ma znaczenie czy to stara pompa czy ta nowsza z automatycznym ssaniem i imo ? na starej ustawia sie pompą a na mojej kołem

kucie w silniku

: pt sty 11, 2013 20:34
autor: Michał_1977
ksiadzt pisze:na mojej kołem
To kicha.Na słuch ciężko coś ustawić,bo za każdym razem trzeba gasić gada.
Organizuj czujnik i naprzód z koksem.