Strona 1 z 1
Ciśnienie w przewodzie powrotu
: pn gru 31, 2012 19:22
autor: krzycho85
Witam, zastanawia mnie czy w przewodzie którym wraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy i pompy powinno być ciśnienie po wyłączeniu silnika?
Pompa ma wkręcony w nastawnik "zawór nadmiarowy" 028 130 122B, jaką on spełnia rolę?
Ciśnienie w przewodzie powrotu
: wt sty 01, 2013 12:56
autor: munior
krzycho85 pisze:zastanawia mnie czy w przewodzie którym wraca nadmiar paliwa z wtryskiwaczy i pompy powinno być ciśnienie po wyłączeniu silnika?
Lekkie ciśnienie zawsze tam jest ,bo króciec powrotu jest kalibrowany i nie ma tam ''wolnego przelotu '' jak by się mogło wydawać ...Ale jak się ten kalibrowany króciec przytka ,to ciśnienie robi się sporo większe i dzieją się różne cuda z cisnieniem wewnętrznym pompy ,i temperaturą paliwa ,a co to powoduje ,chyba nie musze opisywać

Re: Ciśnienie w przewodzie powrotu
: wt sty 01, 2013 22:35
autor: krzycho85
Dzięki za odpowiedź.
Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?
Ciśnienie w przewodzie powrotu
: wt sty 01, 2013 23:07
autor: munior
krzycho85 pisze:Powiedzcie mi jeszcze, czy ten zawór może się uszkodzić w ten sposób, że przestaje utrzymywać ciśnienie i czy taka sytuacja wpłynie na trudności z odpalaniem?
Uszkodzić się może na różne sposoby ,ale jak wężyki szczelne ,to na odpalanie wpływu nie ma ...Na trudności z odpalaniem ,zwykle ma wpływ rozszczelnienie się układu paliwowego ,ewentualnie zbyt pużny statyczny kąt wtrysku ...że o spalonych świecach żarowych nie wspomnę
