Strona 1 z 1

luz na dźwigni geometrii łopatek

: sob gru 29, 2012 20:14
autor: robert14-83
Witam. Jaki wpływ na działanie turbo ma 3mm luz na dźwigni od zmiany geometrii łopatek???

luz na dźwigni geometrii łopatek

: sob gru 29, 2012 20:33
autor: Michał_1977
Jak to jaki...a np. przeładowanie i notlauf :bajer:

luz na dźwigni geometrii łopatek

: sob gru 29, 2012 20:55
autor: robert14-83
da się to naprawić? jakie są ewentualne koszta???

Re: luz na dźwigni geometrii łopatek

: sob gru 29, 2012 23:56
autor: Przemek482
zalezy gdzie ten luz masz czy na samej dziwgni czyli laczeniu gruszki z dzwignia to mozna cos tma wymyslec jakas tulejke czy cos pdobnego a jak w srodku storny goracj jest luz to moga byc klopoty ale wrazie cos mam jakies graty z turbo :hmm:

luz na dźwigni geometrii łopatek

: ndz gru 30, 2012 08:57
autor: Michał_1977
robert14-83 pisze:da się to naprawić?
To zależy co.
Myslę,że mogła spaść zawleczka zabezpieczająca i sztanga przesunęła się na cieńszy koniec tej dżwigni.
Ta dźwignia jest wystopniowana i jak się sztanga przesunie,to właśnie taki luz będzie.

luz na dźwigni geometrii łopatek

: ndz gru 30, 2012 11:03
autor: robert14-83
chodzi o to że mam ofertę kupna turbo do AXR ale sprawdzając ją w zakładzie gdzie regenerują turbo wyszedł problem z luzem na dźwigni geometrii...

Re: luz na dźwigni geometrii łopatek

: ndz gru 30, 2012 11:54
autor: Przemek482
robert14-83 pisze: wyszedł problem z luzem na dźwigni geometrii...
ale w srodku czy na zewnatrz?

luz na dźwigni geometrii łopatek

: ndz gru 30, 2012 12:11
autor: robert14-83
od sprzedającego dostałem informacje: turbosprężarka była na sprawdzeniu w zakładzie specjalistycznym gdzie stwierdzono małą wadę - luz na dźwigni od zmiany geometrii łopatek ok 3mm

luz na dźwigni geometrii łopatek

: ndz gru 30, 2012 12:49
autor: Przemek482
a to tak sprawy sie maja ze ty jej sam nie widziałes tylko mam rozumiec telefonicznie? powiem ci tak ten luz moze wystepowac w kilku miejcach : 1 - miedzy gruszka a wajcha tobylby maly problem ,2 moze wystepowac miedzy obudowa strony goracej a wajcha kierownic wtedy to powazny porbrem ,3 miedzy wajcha a pierscieniem kierownic tez spory problem bez czesci zamiennych trudny do zrobienia , 4 miedzy samym pierscieniem a kierownicami a 5 na samych kierownicach innuch mozliwosci to nie widze .