Strona 1 z 1

mkII 1.6 GTD?

: pn maja 22, 2006 21:01
autor: gniochu
Jesli byl juz ten temat to sorki z gory ze zalozylem nowy ale nie moge odkopac moze zle szukam ale nie moglem znalesc :( A wiec przy kupnie takiego golfika 1.6 TD z IC co najlepiej spawdzic samemu zeby nie wladowac sie w skarbonke??

: pn maja 22, 2006 23:40
autor: To_mas
Wszystko po kolei a najpierw to zacząłbym od silnika ile ma przejechane w jakim jest stanie czy nie beierze oleju (dobry diesle nie bierze nie wiez w kity jak Ci ktos mowi ze kazdy bierze) czy nie leje sie gdzeiś po silniku itd Zwroć tez uwage na turbinke zebys potem nie kupował nowej :PP Bo tez mozna niezle zabulić :)

: wt maja 23, 2006 00:23
autor: zaprzal
kompresje, jesli sie jakos da to pompe. to bedzie polowa sukcesu

: wt maja 23, 2006 06:06
autor: Cinek
turbine

: wt maja 23, 2006 09:24
autor: king66
turbine (tymbardziej ze jest chlodzona woda i napewno nikt jej nie oszczedzal)
reszta jest stosunkowo tania

(wtryski pierscienie pompa) ale to juz musi miec nalatane dobrze ponad 300tkm zeby padlo
poza tym blachy jak sa pognite i szpachlowane mocno to po kazdej zimie czeka cie zabawa

pompa wody 60zl lozyska do alternatora 10zl chlodnica 160zl tanie czesci :grin:
uszczelki podmiska i rozrzadem pikus 20zl za sztuke

zobacz tez go od spodu czy czasem go nie zlozyli z 4 cwiartek i podlogi nie ma :helm:

: wt maja 23, 2006 17:45
autor: gniochu
a jak ta turbinke sprawdzic?? Bo wtryski jak nie bedzie mocno kopcil to raczej dobre nie??

: wt maja 23, 2006 18:06
autor: dominik_pk
Turbinę to możesz sprawdzić ściagając taki wężyk co leci od turbiny do pompy wtryskowej i tam wpinasz manometr i sprawdzasz ciśnienie doładowania, pomiar może nie najdokładniejszy bo na postoju to wiele się człowiek o turbinie nie dowie, ale zawsze jakiś pogląd jest. A turbo czy działa to najlepiej wsiąść do auta i dobrze go przegonić, jak jest obrotomierz to sprawdzić od jakich obrotów wyrażnie czuć poprawienie przyspieszenia, jak czuć przyspieszenie od ok 2200 obr/min to powinno być ok, jeżdziłem już takim TD z IC, w którym w granicach prawie 4000 obr/min nie było zadnej wyraźnej różnicy w przyspieszaniu. Takie autko warto przegonić na jakiejś autostardzie, sprawdzić czy się nie przegrzewa, czy płynu nie wyrzuca i ważne są wycieki, oby było ich jak najmniej, wyciekami typu: wycieki z półosiek, miski olejowej, czy dekla klawiatury nie ma się co wiele przejmować w tak starym aucie! Najgorsze są wycieki spod głowicy, oraz z tyłu silnika w okolicy turbosprężarki, kolektorów. Jak masz jakieś wątpliwości to pytaj jeszcze, osobiście miałem 2 takie golfy, oba z oznaczeniem silnika SB, moim zdaniem dużo lepszy motor niż TD 70KM bez IC.

: wt maja 23, 2006 18:16
autor: gniochu
dominik_pk pisze:moim zdaniem dużo lepszy motor niż TD 70KM bez IC.
wiem wlasnie dlatego chce takiego :P a mozesz mi podac swoje gg na PW zeby nie spamowac :)

: śr maja 24, 2006 12:17
autor: king66
pelne cisnienie turbina daje przy 3tys obrotow
bynajmniej w JR 70KM
bedziesz czul ze dobrze ciagnie
poza tym jeszcze raz tak jak dominik pisal wycieki przy turbinie i spod glowicy
reszta wyciekow jest do opanowania za stosunkowo niskie pieniadze

powodzenia i napisz na gg co z niego wydalo :helm:

: sob cze 03, 2006 21:33
autor: gniochu
Dzieki chlopaki grzechotnik juz kupiony :bigok: :bigok:

: pn cze 19, 2006 17:04
autor: gniochu