Strona 1 z 2

olej w cylindarch

: ndz gru 23, 2012 23:57
autor: deniek
Witam.

Mam problem ze swoim golfem 3 1,9TDI 110KM 97rok, a mianowicie

autko odpala i chodzi przez pare sekund i cos go zaczyna blokowac i gasnie, zalewa cylindry olejem.

Uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka - wymienione. w czym tkwi problem?

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 00:21
autor: KamilP
Może turbinka puszcza? Chociaż tak że gaśnie.... dziwne. Skąd wiesz że zalewa cylindry olejem? Raczej jak oleju dostanie to silnik go przepala i wchodzi na spore obrotki.. Ale możesz sprawdzić czy w dolocie za dużo oliwki nie ma

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 00:27
autor: deniek
mialem wlasnie awarie turbo padlo i golfik chodzil dlugo na wysokich obrotach, wode wywalilo, olej poszedl tlumikiem, turbinka jest wymieniona.

nie wiem jak to odpisac...

ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je

Re: olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 00:40
autor: tower
deniek pisze:mialem wlasnie awarie turbo padlo i golfik chodzil dlugo na wysokich obrotach, wode wywalilo, olej poszedl tlumikiem, turbinka jest wymieniona.

nie wiem jak to odpisac...

ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je
Oglądałeś dół silnika po tym jak Ci sie rozbiegał? Korby proste? Cylindry nie przytarte? Reanimowałeś ten silnik w ogole czy tylko zmieniłeś suszare? Po czym poznajesz, że coś blokuje silnik? Wrzuć jakieś nagranie na YT bo ciężko cokolwiek Ci doradzić.

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 01:01
autor: Haki
Kolego deniek, po takiej akcji jak " rozbieganie TDI " najczęściej wymienia się cały motor ..a nie suszarkę .. ile to chodziło z max obrotami ?
Sam zgasiłeś - czy po prostu stanął bo nie miał już co spalać

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 01:06
autor: KamilP
Ooo jak chodził długo aż wodę wywaliło to niestety silniczek może być chyba wart ile waży.. Miska w dół i przegląd, co najmniej pewnie korby dostały ale to raczej ten optymistyczny wariant był

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 08:02
autor: Michał_1977
deniek,silnik do remontu lub wymiany. Poczytaj jak to się skończyło w moim przypadku.Przeczytaj całość :bajer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false;

Silnik można powiedzieć,że momentalnie zgasiłem,a jakie szkody zrobiło...
W Twoim przypadku może być znacznie gorzej... :?

Re: olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 14:46
autor: deniek
z nagraniem bedzie na chwile obecna ciezko bo golfik stoi rozebralem bez turbo bez glowicy itp. jak stoi na lewarku i jest na piatym biegu to nie mozna swobodnie krecic kołem co jakis czas go blokuje i trzeba mocno szarpac.

a co do tego ile chodzil to mozna powiedziec ze dlugo ciezko mi ocenic dokladnie ile ale z 1min to napewno, był zgaszony jakis facet go zgasil bo ogolnie twedy siostra jechala i nie wiedziala jak go zgasic. po docholowaniu go do mnie odpalil jeszcze mocno i glosno klekotal i spalił ze 2l oleju

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 15:07
autor: deniek
zalewa cylindry olejem silnikowym... szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.

olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 16:05
autor: Michał_1977
deniek pisze:szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.
Po tym całym incydencie?
Jeszcze mi powiedz,że korbowody są idealne.
deniek pisze:zalewa cylindry olejem silnikowym
Odnoszę wrażenie,że nie przeczytałeś tematu,który Ci podałem w linku,bo gdybyś przeczytał,to byś wiedział dlaczego nadal zalewa cylindry.

Re: olej w cylindarch

: pn gru 24, 2012 17:36
autor: deniek
jeszcze w korbowody nie zagladalismy i w IC zajrze po swietach i wtedy napisze co tam u nich slychac.

czytalem calosc i wlasnie ten IC mnie takjakby zainteresowal...

po swietach dam znac co i jak ewentualnie jak bede mial chwile to zajrze w swieta jako

Re: olej w cylindarch

: sob sty 05, 2013 23:59
autor: deniek
olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia :)

Re: olej w cylindarch

: ndz sty 06, 2013 13:58
autor: KamilP
deniek pisze:olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia :)
Na wagę tych korbowodów uważaj żeby jednakowa była :)

olej w cylindarch

: ndz sty 06, 2013 14:42
autor: Baryla
no dobra, jak już jesteśmy w temacie korb, trzeba wymieniać wszystkie cztery czy można parami na tłokach które chodzą razem?