olej w cylindarch

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

deniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz gru 23, 2012 23:46

olej w cylindarch

Post autor: deniek » ndz gru 23, 2012 23:57

Witam.

Mam problem ze swoim golfem 3 1,9TDI 110KM 97rok, a mianowicie

autko odpala i chodzi przez pare sekund i cos go zaczyna blokowac i gasnie, zalewa cylindry olejem.

Uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka - wymienione. w czym tkwi problem?



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

olej w cylindarch

Post autor: KamilP » pn gru 24, 2012 00:21

Może turbinka puszcza? Chociaż tak że gaśnie.... dziwne. Skąd wiesz że zalewa cylindry olejem? Raczej jak oleju dostanie to silnik go przepala i wchodzi na spore obrotki.. Ale możesz sprawdzić czy w dolocie za dużo oliwki nie ma



deniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz gru 23, 2012 23:46

olej w cylindarch

Post autor: deniek » pn gru 24, 2012 00:27

mialem wlasnie awarie turbo padlo i golfik chodzil dlugo na wysokich obrotach, wode wywalilo, olej poszedl tlumikiem, turbinka jest wymieniona.

nie wiem jak to odpisac...

ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je



tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: olej w cylindarch

Post autor: tower » pn gru 24, 2012 00:40

deniek pisze:mialem wlasnie awarie turbo padlo i golfik chodzil dlugo na wysokich obrotach, wode wywalilo, olej poszedl tlumikiem, turbinka jest wymieniona.

nie wiem jak to odpisac...

ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je
Oglądałeś dół silnika po tym jak Ci sie rozbiegał? Korby proste? Cylindry nie przytarte? Reanimowałeś ten silnik w ogole czy tylko zmieniłeś suszare? Po czym poznajesz, że coś blokuje silnik? Wrzuć jakieś nagranie na YT bo ciężko cokolwiek Ci doradzić.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

olej w cylindarch

Post autor: Haki » pn gru 24, 2012 01:01

Kolego deniek, po takiej akcji jak " rozbieganie TDI " najczęściej wymienia się cały motor ..a nie suszarkę .. ile to chodziło z max obrotami ?
Sam zgasiłeś - czy po prostu stanął bo nie miał już co spalać


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

olej w cylindarch

Post autor: KamilP » pn gru 24, 2012 01:06

Ooo jak chodził długo aż wodę wywaliło to niestety silniczek może być chyba wart ile waży.. Miska w dół i przegląd, co najmniej pewnie korby dostały ale to raczej ten optymistyczny wariant był



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

olej w cylindarch

Post autor: Michał_1977 » pn gru 24, 2012 08:02

deniek,silnik do remontu lub wymiany. Poczytaj jak to się skończyło w moim przypadku.Przeczytaj całość :bajer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false;

Silnik można powiedzieć,że momentalnie zgasiłem,a jakie szkody zrobiło...
W Twoim przypadku może być znacznie gorzej... :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

deniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz gru 23, 2012 23:46

Re: olej w cylindarch

Post autor: deniek » pn gru 24, 2012 14:46

z nagraniem bedzie na chwile obecna ciezko bo golfik stoi rozebralem bez turbo bez glowicy itp. jak stoi na lewarku i jest na piatym biegu to nie mozna swobodnie krecic kołem co jakis czas go blokuje i trzeba mocno szarpac.

a co do tego ile chodzil to mozna powiedziec ze dlugo ciezko mi ocenic dokladnie ile ale z 1min to napewno, był zgaszony jakis facet go zgasil bo ogolnie twedy siostra jechala i nie wiedziala jak go zgasic. po docholowaniu go do mnie odpalil jeszcze mocno i glosno klekotal i spalił ze 2l oleju



deniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz gru 23, 2012 23:46

olej w cylindarch

Post autor: deniek » pn gru 24, 2012 15:07

zalewa cylindry olejem silnikowym... szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14294
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

olej w cylindarch

Post autor: Michał_1977 » pn gru 24, 2012 16:05

deniek pisze:szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.
Po tym całym incydencie?
Jeszcze mi powiedz,że korbowody są idealne.
deniek pisze:zalewa cylindry olejem silnikowym
Odnoszę wrażenie,że nie przeczytałeś tematu,który Ci podałem w linku,bo gdybyś przeczytał,to byś wiedział dlaczego nadal zalewa cylindry.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

deniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz gru 23, 2012 23:46

Re: olej w cylindarch

Post autor: deniek » pn gru 24, 2012 17:36

jeszcze w korbowody nie zagladalismy i w IC zajrze po swietach i wtedy napisze co tam u nich slychac.

czytalem calosc i wlasnie ten IC mnie takjakby zainteresowal...

po swietach dam znac co i jak ewentualnie jak bede mial chwile to zajrze w swieta jako



deniek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz gru 23, 2012 23:46

Re: olej w cylindarch

Post autor: deniek » sob sty 05, 2013 23:59

olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia :)



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Re: olej w cylindarch

Post autor: KamilP » ndz sty 06, 2013 13:58

deniek pisze:olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia :)
Na wagę tych korbowodów uważaj żeby jednakowa była :)



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

olej w cylindarch

Post autor: Baryla » ndz sty 06, 2013 14:42

no dobra, jak już jesteśmy w temacie korb, trzeba wymieniać wszystkie cztery czy można parami na tłokach które chodzą razem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości