Strona 1 z 1

Głowica AAZ a 1Y

: pt gru 21, 2012 16:59
autor: walus501
Witam!
Mam mały problem z głowica.
Chyba będę musiał ją wymienić i pytanie czy głowca od 1Y będzie taka sama jak głowica z AAZ?

Głowica AAZ a 1Y

: pt gru 21, 2012 17:44
autor: indigo1975
Według ksiazki vw golf i vento wyd.WKŁ glowica jest identyczna w aaz i 1Y

Głowica AAZ a 1Y

: pt gru 21, 2012 18:11
autor: walus501
czyli teoretycznie mogę podmieniać...
macie jakieś wskazówki przy wymianie głowicy?

Głowica AAZ a 1Y

: sob gru 22, 2012 00:12
autor: walus501
w sumie mój problem wygląda tak:
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?

Re: Głowica AAZ a 1Y

: sob gru 22, 2012 00:40
autor: tower
walus501 pisze:w sumie mój problem wygląda tak:
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?
Są kleje tzw. spawy na zimno, ale do drobniejszych rzeczy - nie ma sensu się bawić w przypadku jak masz rozwalone gniazdo, że wtrysk nie ma sie jak trzymać. Do tego nie będziesz znał dnia i godziny kiedy Ci się spoina rozpadnie.

Wymień głowicę i będziesz miał spokój. Może być z 1Y.

Głowica AAZ a 1Y

: sob gru 22, 2012 07:25
autor: Michał_1977
Głowice sa takie same na bank.
Mi tez tak się stało w 1Y.Zdjąłem głowice i zawiozłem do pospawania.Zapłaciłem 5 dych i śmigam dalej na tej samej czapce.
Pękło mi gniazdo na 1 baniaku,ale żałuję,że nie kazałem spawaczowi wzmocnić też na 4,bo właśnie te skrajne gniazda,są najbardziej narażone na pęknięcia.

Głowica AAZ a 1Y

: sob gru 22, 2012 11:48
autor: walus501
jeszcze pytanie na temat rozrządu: gdzie jest znak na pompie?
bo na korbie jest przy zamachu a wałek rozrządu po prawej stronie płaskownik trzeba wstawić tak?

Głowica AAZ a 1Y

: sob gru 22, 2012 12:39
autor: Michał_1977
W kole pompy jest otwór o średnicy 15,5mm.Musisz w niego włożyć trzpień o tym wymiarze i wcisnąć gdy pokryje się w identyczny otwór we wsporniku pompy.Natomiast gdy silnik jest od roku 95,to w piaście koła jest wycięcie,a w korpusie pompy otwór 5,5mm.Trzeba włożyć np. wiertło o takim wymiarze.
Wałek na płaskownik 4,5mm,koło luźne na wałku.Zamach na znaku OT.