Głowica AAZ a 1Y

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: walus501 » pt gru 21, 2012 16:59

Witam!
Mam mały problem z głowica.
Chyba będę musiał ją wymienić i pytanie czy głowca od 1Y będzie taka sama jak głowica z AAZ?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: indigo1975 » pt gru 21, 2012 17:44

Według ksiazki vw golf i vento wyd.WKŁ glowica jest identyczna w aaz i 1Y


indigo1975

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: walus501 » pt gru 21, 2012 18:11

czyli teoretycznie mogę podmieniać...
macie jakieś wskazówki przy wymianie głowicy?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: walus501 » sob gru 22, 2012 00:12

w sumie mój problem wygląda tak:
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: Głowica AAZ a 1Y

Post autor: tower » sob gru 22, 2012 00:40

walus501 pisze:w sumie mój problem wygląda tak:
padły mi końcówki wtrysków, gdy je wymieniałem to na drugim cyl zauważyłem ze było pęknięte gniazdo wtrysku to z gwintem,
no ale i tak musiałem wykręcić, niby się trzymało tam wszystko.
jednak gdy wkręcałem to już nie dało się wkręcić, dopadło pół gniazda.
macie pomysł jak to załatwić bez zdejmowania głowicy?
Są kleje tzw. spawy na zimno, ale do drobniejszych rzeczy - nie ma sensu się bawić w przypadku jak masz rozwalone gniazdo, że wtrysk nie ma sie jak trzymać. Do tego nie będziesz znał dnia i godziny kiedy Ci się spoina rozpadnie.

Wymień głowicę i będziesz miał spokój. Może być z 1Y.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: Michał_1977 » sob gru 22, 2012 07:25

Głowice sa takie same na bank.
Mi tez tak się stało w 1Y.Zdjąłem głowice i zawiozłem do pospawania.Zapłaciłem 5 dych i śmigam dalej na tej samej czapce.
Pękło mi gniazdo na 1 baniaku,ale żałuję,że nie kazałem spawaczowi wzmocnić też na 4,bo właśnie te skrajne gniazda,są najbardziej narażone na pęknięcia.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
walus501
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:56
Lokalizacja: LKR

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: walus501 » sob gru 22, 2012 11:48

jeszcze pytanie na temat rozrządu: gdzie jest znak na pompie?
bo na korbie jest przy zamachu a wałek rozrządu po prawej stronie płaskownik trzeba wstawić tak?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Głowica AAZ a 1Y

Post autor: Michał_1977 » sob gru 22, 2012 12:39

W kole pompy jest otwór o średnicy 15,5mm.Musisz w niego włożyć trzpień o tym wymiarze i wcisnąć gdy pokryje się w identyczny otwór we wsporniku pompy.Natomiast gdy silnik jest od roku 95,to w piaście koła jest wycięcie,a w korpusie pompy otwór 5,5mm.Trzeba włożyć np. wiertło o takim wymiarze.
Wałek na płaskownik 4,5mm,koło luźne na wałku.Zamach na znaku OT.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 182 gości