Pytanie odnośnie małego remotu silnika.
: ndz gru 16, 2012 14:29
Pytanie do was
Witam planuje na wiosnę wymienić uszczelkę pod głowicą i uszczelnić pompę, bo na stare lata musiała się rozszczelnić. Auto to passat B4 TD kod silnika: AAZ, rocznik 1996 r. Sprawa stoi tak, że uszczelkę wymieniam bo przepuszcza płyn chłodniczy, ale na szczęści nie dostaję się do oleju. Passat ma mały apetyt na olej, dolewam 250 ml na 1000 km. Zimą normalnie pali nie było żadnych podbramkowych sytuacji, typu odpalanie na kable itd.. Jak ściągam głowicę to chciałbym porobić silniczek, aby w dalszej przyszłości nie musiał powtarzać tej samej czynności, bo to nie sensu. Na inwestycję przeznaczam tyś pln, dlatego was pytam na co mam zwrócić uwagę. Nie jestem mechanikiem ‘’a szkoda..’’ i nie chce być oszukanych przez warsztat. Mam takie nastawienie do mechaników, ponieważ padłem ofiarą oszustwa.
Witam planuje na wiosnę wymienić uszczelkę pod głowicą i uszczelnić pompę, bo na stare lata musiała się rozszczelnić. Auto to passat B4 TD kod silnika: AAZ, rocznik 1996 r. Sprawa stoi tak, że uszczelkę wymieniam bo przepuszcza płyn chłodniczy, ale na szczęści nie dostaję się do oleju. Passat ma mały apetyt na olej, dolewam 250 ml na 1000 km. Zimą normalnie pali nie było żadnych podbramkowych sytuacji, typu odpalanie na kable itd.. Jak ściągam głowicę to chciałbym porobić silniczek, aby w dalszej przyszłości nie musiał powtarzać tej samej czynności, bo to nie sensu. Na inwestycję przeznaczam tyś pln, dlatego was pytam na co mam zwrócić uwagę. Nie jestem mechanikiem ‘’a szkoda..’’ i nie chce być oszukanych przez warsztat. Mam takie nastawienie do mechaników, ponieważ padłem ofiarą oszustwa.