1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Wiatm, posiadam audi a4 110km ale oznaczenia nie znam dopiero jutro lukne jesli ma to jakis wplyw...
Problem jest taki ze czasami auto zapier.... jak np go zgasze i ponownie odpale ale przewaznie jest tak ze im wiecej daje gazu to bardziej go muli, a jak tak delikatnie to przyspiesza plynnie ale kiepsko strasznie. Mialem rezerwe, dolalem paliwa i pare km bylo dobrze i potem znowu pupa...
Mam vaga, wiec moge sprawdzic wartosci tylko prosilbym o wytlumaczenie co i jakie wartosci powinny byc.
Dzieki za pomoc!
Problem jest taki ze czasami auto zapier.... jak np go zgasze i ponownie odpale ale przewaznie jest tak ze im wiecej daje gazu to bardziej go muli, a jak tak delikatnie to przyspiesza plynnie ale kiepsko strasznie. Mialem rezerwe, dolalem paliwa i pare km bylo dobrze i potem znowu pupa...
Mam vaga, wiec moge sprawdzic wartosci tylko prosilbym o wytlumaczenie co i jakie wartosci powinny byc.
Dzieki za pomoc!
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Paliwo raczej nie ma związku z twoim problemem ,a skoro masz vaga to pierwszą rzeczą jest sprawdzenie błedów ,bo zwykle naprowadzają na przyczynę ...no i zrób logi dynamiczne ...myślę że blok 011 z ciśnieniem doładowania powinien pokazać przyczynę ...ale zrób też 003 gdzie widać przepływomierz.Tłumaczyć ci jakie wartosci powinny być raczej ci nikt nie będzie ,bo ile powinno być, widać w wartościach żądanych przez kompa logi wrzuć na forum ,popatrzymy ,pomyślimypiter91 pisze: posiadam audi a4 110km ale oznaczenia nie znam dopiero jutro lukne jesli ma to jakis wplyw...
Problem jest taki ze czasami auto zapier.... jak np go zgasze i ponownie odpale ale przewaznie jest tak ze im wiecej daje gazu to bardziej go muli, a jak tak delikatnie to przyspiesza plynnie ale kiepsko strasznie. Mialem rezerwe, dolalem paliwa i pare km bylo dobrze i potem znowu pupa...
Mam vaga, wiec moge sprawdzic
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
zaraz moze uda mi sie wrzucic te logi tylko jak je zgrac...
do puki sulnik jest ponizej 90stopni to ladnie ciagnie a potem sa te jaja
a bledy sa takie:
3 Faults Found:
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
po skasowaniu zostaje ten pierwszy 626 ale po jakims czasie wracaja te 2 kolejne
do puki sulnik jest ponizej 90stopni to ladnie ciagnie a potem sa te jaja
a bledy sa takie:
3 Faults Found:
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
po skasowaniu zostaje ten pierwszy 626 ale po jakims czasie wracaja te 2 kolejne
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Ewidentnie coś nie tak z cisnieniem doładowania ...i masz przyczynę nie jechania albo nie szczelny dolot ,albo nie szczelne wężyki do N75 ,albo sam n75 fiksuje...ups zapomniałem że masz 110 koni tu dochodzi jeszcze jeden problem z zacinającą się geometrią w turbinie ...jak z podciśnieniem ,gruchą ,n75 i węzykami wszystko będzie ok.to zostają tylko zapiekające się kierownice w turbinie ,a z tym to już nie tak hip hop ,bo na dłuższą metę , bez wyciągania turbiny nie da rady nic z tym zrobićpiter91 pisze:00575 - Intake Manifold Pressure
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2012 20:55 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
piter91, jesli stacjonujesz w wawie , to podjedz do mnie uzdrowie to auto
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
tak jestem w wawie ale teraz raczej po swietach bede Adamm a moglbys mi przyblizyc koszt naprawy tej usterki na pw
probowac go wyczyscic czy podmienic z innego auta?
kurcze u mnie zawiane strasznie wiec tych logow raczej nie zrobie dzis...
a co do zaworka to moze uda mi sie jutro podmienic od sasiada z passata b5 i sie okaze
probowac go wyczyscic czy podmienic z innego auta?
kurcze u mnie zawiane strasznie wiec tych logow raczej nie zrobie dzis...
a co do zaworka to moze uda mi sie jutro podmienic od sasiada z passata b5 i sie okaze
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Przełóż swój z EGR -apiter91 pisze:co do zaworka to moze uda mi sie jutro podmienic od sasiada z passata b5 i sie okaze
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Kurcze do puki auto nie zlapie 90 stopni, jest super...
Moze jakis czujnik doladowania padl??
Moze jakis czujnik doladowania padl??
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
juz mam patent tylko ciekawe na jak dlugo...
jak przestaje jechac gasze i odpalam go ponownie w czasie jazdy i potem jade ponad 300km i jest cacy.
wiec o co kaman?
jak przestaje jechac gasze i odpalam go ponownie w czasie jazdy i potem jade ponad 300km i jest cacy.
wiec o co kaman?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Cały czas o to samo awaryjny z przeładowania diagnozowałem koledze taki przypadek , robił dokładnie tak jak ty ,wyłaczał zapłon w czasie jazdy ,odpalał ponownie i jechał ...tyle że taka jazda jest mało komfortowa i wręcz niebezpieczna ...tak jak mówię wyszło mu przeładowanie ,co raczej jest normalne przy ruchu sztangi niespełna 0,5 cm ...Dlatego ktokolwiek mnie pyta o to poradę w kwesti jakie tdi zakupić ,zdecydowanie odradzam wszelkie tdi z turbiną VNT ...Bo to zaraza nie z tej ziemi i mitem jest ze kierownice nigdy się nie zapieką jak ktoś jeżdzi dając odpowiednio w palnik ....zapiecze się wczesniej czy puzniej kazdemu ,kwestia czasu ...znam dwa przypadki w których dawanie w palnik nie ustrzegło własciciela przd zapieczeniem się kierownic ...VNT to zło i nigdy bym świadomie nie kupił auta z tą upierdliwą turbosprężarką .... każda zaczipowana 90 tka i tak objedzie taka 110 tke bez problemu a jej wlasciciel przynajmniej nigdy nie będzie miał problemu z zapieczonymi kierownicamipiter91 pisze:juz mam patent tylko ciekawe na jak dlugo...
jak przestaje jechac gasze i odpalam go ponownie w czasie jazdy i potem jade ponad 300km i jest cacy.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Munior jesli te suszary sa kiepskie to czy mozna je zastapic zwyklymi a jesli tak to czy bedzie spadek mocy
u mnie sie konczy i dlatego pytam
u mnie sie konczy i dlatego pytam
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
Zastąpić można ,akurat w audi w wersjach 90 konnych zwykle siedziały małe turbinki T15 ,zero problemów ... tyle że to nie takie proste "zastąpić "...trzeba przekładac taką turbinę z całym kolektorem wydechowym ,bo jest inne mocowanie turbiny,inny jest też spływ oleju do miski ...do tego inna gruszka ,inny zaworek n75 i najwiekszy problem...sterowanie zaworkiem ,a to juz jest zapisane w kompie, w epromie sterującym turbiną ...także łatwo nie jest ,ale jak ogarniesz to mechanicznie ,to akurat z kompem najmniejszy problem,przyjeżdzasz do mnie i dostajesz kompa ,który będzie sterował tak jak trzebapiter91 pisze:Munior jesli te suszary sa kiepskie to czy mozna je zastapic zwyklymi a jesli tak to czy bedzie spadek mocy
u mnie sie konczy i dlatego pytam
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
hmm... ale nie odpowiedziales jak to bedzie z tymi konikami heh
czy naprawde warto zabrac sie za ta operacje? bo koszty tez wcale nie male beda tej przerobki.
a moze jest jakas innta turbina ktora bedzie pasowoac a jest mocniejsza??
czy naprawde warto zabrac sie za ta operacje? bo koszty tez wcale nie male beda tej przerobki.
a moze jest jakas innta turbina ktora bedzie pasowoac a jest mocniejsza??
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
1.9tdi szarpie i brak mocy przy przyspieszaniu
munior, nie mac chlopakowi w glowie, jesli sie uzywa prawidlowo i z glowa to i vnt za zywotne, a dwongrade to chyba niekoniecznie trafiony pomysl
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości