Strona 1 z 2

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: śr gru 12, 2012 22:42
autor: puchaty1988
ręce człowiekowi opadają, niby taki zwykły silnik ale stawia opór,
mam problem po przekładce silnika z 1Y na 1Y (najpierw założyłem oryginalną pompę-ssanie na linkę itd...) - efekt taki że nie działały żadne zegary po odpaleniu (po odpaleniu wszystko się wyłącza)

Założyłem oryginalną pompę z starego silnika (pompa po regeneracji itd....)
Odpalił bez problemów, ale nadal zegary po odpaleniu padają,
vag podaje takie błędy:
1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału


Co to jest???????????? i czy to może być tego przyczyną?? jeśli nie to, to gdzie dalej szukać przyczyny???
Alternator podaje 14-14,3 V

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: śr gru 12, 2012 23:03
autor: JaskoDZA
Wydaje mi się że masz gdzieś zwarcie, tylko gdzie... musisz szukać, przejrzyj dokładnie instalacje na tyle na ile możesz i może znajdziesz przyczyne:)

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: czw gru 13, 2012 07:51
autor: Michał_1977
puchaty1988 pisze:1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
I zapewne pojawia się kontrolka od grzania świec.Musisz podpiąć (lub dopiero wkręcić i podpiąć) czujnik między króćcami wtryskowymi.
puchaty1988 pisze:1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
Jeśli się nie mylę,to jest to ustojstwo zaznaczone na czerwono.
Obrazek
Nie pomyliłeś kabli? Może podpiąłeś ten od tego zaworu do bimetalu z tyłu (to na zielono)...

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: czw gru 13, 2012 10:04
autor: puchaty1988
widzę że to ta sama pompa, możesz mi zrobić zdjęcie lub krótki opis pinów z tej dużej kostki(są ponumerowane)
który kabel gdzie idzie, myślę że mam dobrze podłączone.... a to zaznaczone u Ciebie na czerwono to chyba zawór odcinający paliwo coś typu zawór zwrotny...ale mogę się mylić.

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: czw gru 13, 2012 18:21
autor: puchaty1988
teraz zmieniłem kable ten co był do czujnika w głowicy podłączyłem do czujnika oleju, wskazówki ożyły przy pracującym silniku, ale za to wskazówka od prędkościomierza zaczęła" tańczyć" na postoju, i mruga kontrolka oleju od czasu do czasu i ten piszczek z pod deski się odzywa,

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: sob gru 15, 2012 20:58
autor: indigo1975
mialem taka sama sytuacje i wyjąłem ten duzy sterownik 144 rozebralem go i lutownica poprawilem wszystkie luty i problem znikl .Spróbuj moze i u Ciebie pomoze.

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 09:55
autor: puchaty1988
chodzi o część w skrzynce bezpieczników oznaczona nr 144 ??

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 12:26
autor: indigo1975
tak to taki najwiekszy przekaznik a wlasciwie sterownik

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 15:59
autor: puchaty1988
kolego a możesz mi powiedzieć jak podłączyć tą kostkę duża do pompy i silnika tzn. który kabel ma gdzie być podłączony, bo teraz to ja już tam nie wiem sam jak to ma być.

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 17:08
autor: indigo1975
o ktorej kostce mowisz ? o tejduzej okraglej wtyczce? jaka miales pompe orginalnie? półelektroniczna czy czysto mechaniczna? bo jak nie masz sterownika 144 to ta półelekt.nie bedzie ci dobrze chodzic.Do tego zaznaczonego czujnika na czerwono ma byc zolty kabel a do tego na zielono zolto czarny ,do n-108 pod spodem pompy ida brazowy i brazowo czarny kabel a do czujnika miedzy wtryskami to nie pamietam bo wymienialem te kable bo byly przetarte.jutro bede mial czas to zobacze dokladnie gdzie jaki kabel wchodzi do wtyczki i ci opisze.

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 17:43
autor: puchaty1988
tak o tej okrągłej, założona jest oryginalna pompa ta pół elektroniczna, a n108 to ???

i jeszcze potrzebuje wiedzieć które przewody idą do czujnika temp. i olejowego.
vag mi pokazuje takie błędy

1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału

które to elementy na pompie???

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 18:44
autor: indigo1975
n-108 reguluje dynamiczny kąt wtrysku i znajduje sie pod spodem pompy n194 to ten zawor na górze pompy co dochodzi do niego zółty kabelek a G175 to ten czujnik co wchodzi miedzy rurkami od wtryskow jesli masz na nim brak sygnalu to masz zle zamienione przewody od tego czujnika.

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 19:15
autor: puchaty1988
:) w końcu ktoś coś mi konkretnie napisał :) dzięki wielkie, kable mogą być zamienione bo były lutowane itd...
Jeśli możesz to daj znać które mają iść do tych czujników co pisałem wcześniej.

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

: ndz gru 16, 2012 19:18
autor: indigo1975
czujnik ktory jest w glowicy wchodzi na gorze wtyczki z lewej strony ,na gorze lecz po srodku wchodza kable od G175 tego miedzy rurkami pompy.jutro obejrze u mnie i powiem ci gdzie inne sa.napewno ten co z glowicy wychodzi nie moze byc z tym olejowym polaczony bo ten tez wchodzi we wtyczke ale w innym miejscu