Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » śr gru 12, 2012 22:42

ręce człowiekowi opadają, niby taki zwykły silnik ale stawia opór,
mam problem po przekładce silnika z 1Y na 1Y (najpierw założyłem oryginalną pompę-ssanie na linkę itd...) - efekt taki że nie działały żadne zegary po odpaleniu (po odpaleniu wszystko się wyłącza)

Założyłem oryginalną pompę z starego silnika (pompa po regeneracji itd....)
Odpalił bez problemów, ale nadal zegary po odpaleniu padają,
vag podaje takie błędy:
1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału


Co to jest???????????? i czy to może być tego przyczyną?? jeśli nie to, to gdzie dalej szukać przyczyny???
Alternator podaje 14-14,3 V



Awatar użytkownika
JaskoDZA
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: JaskoDZA » śr gru 12, 2012 23:03

Wydaje mi się że masz gdzieś zwarcie, tylko gdzie... musisz szukać, przejrzyj dokładnie instalacje na tyle na ile możesz i może znajdziesz przyczyne:)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: Michał_1977 » czw gru 13, 2012 07:51

puchaty1988 pisze:1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału
I zapewne pojawia się kontrolka od grzania świec.Musisz podpiąć (lub dopiero wkręcić i podpiąć) czujnik między króćcami wtryskowymi.
puchaty1988 pisze:1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
Jeśli się nie mylę,to jest to ustojstwo zaznaczone na czerwono.
Obrazek
Nie pomyliłeś kabli? Może podpiąłeś ten od tego zaworu do bimetalu z tyłu (to na zielono)...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » czw gru 13, 2012 10:04

widzę że to ta sama pompa, możesz mi zrobić zdjęcie lub krótki opis pinów z tej dużej kostki(są ponumerowane)
który kabel gdzie idzie, myślę że mam dobrze podłączone.... a to zaznaczone u Ciebie na czerwono to chyba zawór odcinający paliwo coś typu zawór zwrotny...ale mogę się mylić.



puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » czw gru 13, 2012 18:21

teraz zmieniłem kable ten co był do czujnika w głowicy podłączyłem do czujnika oleju, wskazówki ożyły przy pracującym silniku, ale za to wskazówka od prędkościomierza zaczęła" tańczyć" na postoju, i mruga kontrolka oleju od czasu do czasu i ten piszczek z pod deski się odzywa,



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: indigo1975 » sob gru 15, 2012 20:58

mialem taka sama sytuacje i wyjąłem ten duzy sterownik 144 rozebralem go i lutownica poprawilem wszystkie luty i problem znikl .Spróbuj moze i u Ciebie pomoze.


indigo1975

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » ndz gru 16, 2012 09:55

chodzi o część w skrzynce bezpieczników oznaczona nr 144 ??



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: indigo1975 » ndz gru 16, 2012 12:26

tak to taki najwiekszy przekaznik a wlasciwie sterownik


indigo1975

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » ndz gru 16, 2012 15:59

kolego a możesz mi powiedzieć jak podłączyć tą kostkę duża do pompy i silnika tzn. który kabel ma gdzie być podłączony, bo teraz to ja już tam nie wiem sam jak to ma być.



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: indigo1975 » ndz gru 16, 2012 17:08

o ktorej kostce mowisz ? o tejduzej okraglej wtyczce? jaka miales pompe orginalnie? półelektroniczna czy czysto mechaniczna? bo jak nie masz sterownika 144 to ta półelekt.nie bedzie ci dobrze chodzic.Do tego zaznaczonego czujnika na czerwono ma byc zolty kabel a do tego na zielono zolto czarny ,do n-108 pod spodem pompy ida brazowy i brazowo czarny kabel a do czujnika miedzy wtryskami to nie pamietam bo wymienialem te kable bo byly przetarte.jutro bede mial czas to zobacze dokladnie gdzie jaki kabel wchodzi do wtyczki i ci opisze.


indigo1975

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » ndz gru 16, 2012 17:43

tak o tej okrągłej, założona jest oryginalna pompa ta pół elektroniczna, a n108 to ???

i jeszcze potrzebuje wiedzieć które przewody idą do czujnika temp. i olejowego.
vag mi pokazuje takie błędy

1167 Zawór pełnego obcązenia-N194- Przerwa lub zwarcie do plusa
1170 Czujnik trwania wtrysku-G175 brak sygnału

które to elementy na pompie???



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: indigo1975 » ndz gru 16, 2012 18:44

n-108 reguluje dynamiczny kąt wtrysku i znajduje sie pod spodem pompy n194 to ten zawor na górze pompy co dochodzi do niego zółty kabelek a G175 to ten czujnik co wchodzi miedzy rurkami od wtryskow jesli masz na nim brak sygnalu to masz zle zamienione przewody od tego czujnika.


indigo1975

puchaty1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 23, 2010 23:11

Re: Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: puchaty1988 » ndz gru 16, 2012 19:15

:) w końcu ktoś coś mi konkretnie napisał :) dzięki wielkie, kable mogą być zamienione bo były lutowane itd...
Jeśli możesz to daj znać które mają iść do tych czujników co pisałem wcześniej.



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Dalsza walka z Caddy 1.9D Po zmianie silnika

Post autor: indigo1975 » ndz gru 16, 2012 19:18

czujnik ktory jest w glowicy wchodzi na gorze wtyczki z lewej strony ,na gorze lecz po srodku wchodza kable od G175 tego miedzy rurkami pompy.jutro obejrze u mnie i powiem ci gdzie inne sa.napewno ten co z glowicy wychodzi nie moze byc z tym olejowym polaczony bo ten tez wchodzi we wtyczke ale w innym miejscu


indigo1975

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 227 gości