Blokada antykradzieżowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Blokada antykradzieżowa
Witam,
co odłącza się w dieslu, żeby złodziej go nie ukradł? W benzynie to odłączało się np. pompę paliwa ale w dieslu (Golf IV TDI 100KM) to chyba pompy nie ma? A z drugiej strony to wiem, że jak zabraknie paliwa to się zapowietrza i ciężko odpalić.
Więc co zatem najlepiej samemu odłączyć, żeby złodziej miał problem?
co odłącza się w dieslu, żeby złodziej go nie ukradł? W benzynie to odłączało się np. pompę paliwa ale w dieslu (Golf IV TDI 100KM) to chyba pompy nie ma? A z drugiej strony to wiem, że jak zabraknie paliwa to się zapowietrza i ciężko odpalić.
Więc co zatem najlepiej samemu odłączyć, żeby złodziej miał problem?
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Napewno wyciagniecie tłoków bardzo utrudni kradziez. Poza tym, jest zawor odcinajacy (do wylaczania zaplonu) - mozna wyciagac bezpiecznik obslugujacy zawor lub wmontowac dodatkowy, ukryty wylacznik. Albo - jeszcze bardziej rozbudowane - dodatkowy elektrozawor na przewodzie paliwa (najlepiej w miejscu niewidocznym) + ukryty wylacznik. Wylacznik mozna dac bezposrednio, lub - lepiej - wlaczac nim przekaznik wielostykowy, ktory przelacza napiecie z rozrusznika (ze stacyjki) na klakson, wtedy kazda proba uruchomienia silnika bedzie wlaczac klakson. Po wlaczeniu ukrytego wlacznika przekaznik przelacza styki na oryginalne pozycje - klakson na klakson a stacyjke na rozrusznik.
Żartowniśdziechu pisze:Napewno wyciagniecie tłoków bardzo utrudni kradziez.
Ale tak na serio z tym odcięciem paliwa, to czy próba uruchomienia silnika na odciętym paliwie nie zapowietrzy układu? Nie będzie potem problemów z rozruchem silnika?
Mam na myśli sytuację gdy zapomnę włączyć ukrytego przełącznika i będę chciał odpalić silnik z odciętym paliwem.
I pytanie drugie: elektrozawór zakładam na wężu paliwa gdzieś po drodze ze zbiornika do silnika?
Oraz pytanie trzecie: jak oznaczony jset bezpiecznik, o którym piszesz - ten od elektrozaworu, który już jest w samochodzie?
Oczywiści nie mam na mysli anmerażu tylko to jak go znaleźć.
Nawet w golfie IV TDI 100 KM jest pompa paliwa, Każdy samochód który ma zbiornik paliwa poniżej silnika ma pompe paliwa. Jeśli będziesz odpalał na wyłączonym paliwie to go nie zapowietrzysz, a pozatym jeśli masz pompowtryskiwacze, a zakładam że takie ładne autko jak golf IV TDI 100 KM je posiada to masz pompke wstępną więc u ciebie zapowietrzyć się mogą jedynie pompowtryskiwacze, ale to nie jest problem. Gdybyś miał mechaniczną pompke to mógłbyś mieć problem. Tak elektrozawór zakładasz w drodze ze zbiornika do do silnika.
pozdrowienia el Kopyto
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
No ale może pociągnać i odpalić (nie wiem czy diesla się da).Krzylu pisze:ja bym ci proponowal zrobic obejscie na rozrusznik przez przelacznik ukryty
many niezachechła go za Chiny bo niebedzie krecil rozrusznik po przekreceniu stacyjki
proste tanie i niezawodne
A tak dokładniej to jak zrobić to obejście rozrusznika?
Pytam bo szukam jakiegoś prostego i skutecznego rozwiązania.
Każdy samochód da się odpalić z zaciągu, trzeba tylko włączyć zapłon. A obejście robisz w ten sosób, że przecinasz kabelek idący od stacyjki do wzbudzenia rozrusznika (jeśli się nie mylę to jets to gruby czerwony z czarnym paskiem) i wstawiasz tam włącznik, lub przekaźnik (ale nich ten włącznik lub przekaźnik będzie miał wartość ok 40-50A, bo jak założyłem 30 to mi się spalił po tygodniu)
pozdrowienia el Kopyto
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Ja robiłem z tym elektrozaworem nie polecam w ciągu 6 miechów wymieniłem 2 i to padały w takim czasie że spazmy dostawałem. Zastanawiałem się zrobić tak jak pisze Krzylu i el Kopyto, ale niewiem jak w innych autach ale w dwójeczce biore plus od akumulatora i podłanczam do pompy i pcham (nieraz trzeba nagrzać świeće też plusem od akumulatora) i pali, więc nie wiem jak swoją perłe ochronić przed kradzieżą.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
ja założyłem elektrozaworek taki jak od gazu koszt 40zł po przekręceniu kluczyka zapala mi się na desce kontrolka a wskaźnik paliwa pokazuje zero odpalam autko ukrytym wyłącznikiem dotykowym załączam zaworek, kontrolka gaśnie paliwo pokazuje normalnie. auto da się normalnie uruchomić ale po przejechaniu 50-100 m samochód zaczyna słąbnąć aż w końcu zgaśnie. Nawet jak ktoś uprowadzi mi autko to po paru metrach się zdziwi jak mu zgaśnie na środku skrzyżowania niebędzie wtedy czasu na szukanie wyłączników, i sobie myśli (ale kicha skubnołem samochód bez paliwa). Dodam jeszcze że nic nie muszę włączać żeby zabezpieczyć auto po wyłączeniu stacyjki zabezpieczenie samo się uaktywnia
Jako osoba ktora zajmuje badaniem kradziezy aut mam pewne doswiadczenie w sprawie robienia ogledzin i typowania aut do kradziezy. Wiem jedno ze golfy sa latwymi a szczegolnie diesle do kradziezy. Zlodzieje wiedza jak ominac alarm i inne wylaczniki ciagna instalacje do zaworu do pompy i wszystko gra lub stosuja inne patenty w wlacznie z zasilaniem pompy przez inny przewod paliwowy. Nie z jednego przesluchania wiem ze nie lubia auta z mechanicznymi blokadami-nie dotyczy to lasek ani blokad na pedały i kierownice. Jak jest auto ktore ma blokade skrzynii trzpien typu np niedzwiedz lok to odpuszczaja chyba ze im bardzo zalezy to wtedy pakuja na lawete ale na to nie ma rady a jak dodatkowo ma alarm to wiem ze w 80% sobie odpuszczaja jak sie autka nie uda lyknac przez 30 s. to auto nie godne uwagi najgorsze sa alarmy i tego typu elektroniczne ploszyciele ktore zawsze mozna zdeaktywowac. Wiem ze najczesciej po zerwaniu pokrywy obudowy kierownicy wiedza jak ida kabelki i trwa to chwile. Widzailem nie jedno auto co poszlo w 20 s. z takimi bajerami a widzialem auto z nieruszonymi zamkami zdeaktywowanym immobilajzerem i zdeaktywowanym wlacznikiem i rozerwana obudowa skrzynia ale auta nie ruszyli bo miala blokade skrzynia a to by trwalo za długo-po prostu wiem ze gosciu nie miał inf na szybie ze ma taka blokade weszli do srodka przekonali sie i odpuscili nie z faktu ze nie mogli tego pokonac tylko trwalo by to za długo. Tyle mojego zdania na ten temat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości