Strona 1 z 1
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: pt gru 07, 2012 17:28
autor: djleo2201
Witam, rozmyślamy z znajomym nad jego golfem, objawy są proste, gdy zimny silnik w miarę przyspiesza do niskich prędkości, gdy już złapie temperaturę to całkowicie traci moc, dzisiaj wyczyściliśmy N75, zmieniliśmy wszystkie możliwe przewody podciśnieniowe, ponieważ były sparciałe, turbina na postoju jak się go przegazuje to wąż puchnie ładnie, a w czasie jazdy totalna klapa, nie rozpędza się praktycznie wcale powyżej 100 km/h jakby całkowicie nie miał mocy. Co dalej?
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: pt gru 07, 2012 19:36
autor: bart1337
Jeśli macie dostęp do kabla to proponuję zacząć od zrobienia logów. Więcej w dziale diagnostyka.
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: sob gru 08, 2012 00:22
autor: XV2
Wymień filtr paliwa
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: sob gru 08, 2012 11:50
autor: djleo2201
Filtr był wymieniany...
Golf robi coś w stylu benzynowego odcięcia zapłonu przy 3200 rpm... Czy może mieć winę czujnik temperatury cieczy chłodzącej bądź jego okablowanie? Bo podobno ktoś coś tam kiedyś dłubał przy tym, a przy okazji czy takim allegrowym kablem diagnostycznym jestem w stanie zczytać błędy?
http://allegro.pl/vag-com-kabel-diagnos ... 10531.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: sob gru 08, 2012 14:21
autor: Szczygieł
Polecam odłożyć kilkanaście złotych jeszcze i kupić kabel od Viakena, sam go mam i wszystko działa w najlepszym porządku

MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: sob gru 08, 2012 19:38
autor: Adamm
przeplywka, zapieczone turbo (o ile to ALH) lub co innego ale bez kabla to wrozenie z fusow
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: sob gru 08, 2012 22:15
autor: Sztomel
djleo2201 pisze:Golf robi coś w stylu benzynowego odcięcia zapłonu przy 3200 rpm... Czy może mieć winę czujnik temperatury cieczy chłodzącej bądź jego okablowanie?
Wchodzi w tryb awaryjny przy tych obrotach z powodu złej regulacji ciśnienia doładowania. Czujnik G62 nie ma z tym nic wspólnego. Kabel z linku w zupełności wystarczy. Niestety nie wiemy co kolega ma za symbol silnika - AGR czy ALH a to duża różnica jeśli chodzi o sterowanie turbodoładowaniem. Logi jednak są nieodzowne bo przypuszczam, że ma kolega problem z niedoładowaniem turbo.
MK4 1.9 TDI 90km, brak mocy...
: ndz gru 09, 2012 02:05
autor: djleo2201
Kabel będzie jakiś na dniach, jak się dowiem coś więcej i nie będę znał przyczyn a będą logi i kod silnika to odgrzeję temat
