Pytanie o pompe wtryskowa bosch

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » czw gru 06, 2012 21:36

Witam mam problem z pompa wtryskowa w silniku AVG w sharanie cieknie ona prwdopodobnie między korpusem a tłoczkorozdzielaczem ale nie jestem pewny na 100%.Jest jeszcze podejżenie ze cieknie mi korek ten miedzy nypelkami co ida do wtrysków. Chcialbym zapytac czy z tym przeciekiem da sobie rade ta pompa przejechac około 1200km jestem teraz w niemczech i musze wrocic do domu na swieta ona raz cieknie a innym razem nic z niej nie leci prosze podpowiedzcie bo ceny w niemczech sa poprostu nie do ogarniecia uzywana stara pompa to jest koszt 500euro i ustawienie i wymiana to 250 euro sewis bosch :bigok:



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: needved » czw gru 06, 2012 21:49

To zależy czy naprawdę mocno leci, korek/nypel po środku głowiczki możesz spróbować dokręcić.
Jeśli pompa jest tylko wilgotna nie widać wyciekającego paliwa np kapanie, lanie się ciurkiem to ja bym nie dał im zarobić. Pompę trzeba tylko uszczelnić a nie wymienić.



lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » czw gru 06, 2012 21:55

Wiesz kolego raz paliwko kapie a innym razem nic mi sie nie dzieje najchetniej to bym przyjechal do polski i zrobil to na miejscu bo w niemczech jest katastrofa tu nikt takich rzeczy nie robi oprocz serwisow a to kosztuje



lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » czw gru 06, 2012 22:57

Najwiecej mi chodzi o to czy ona nie padnie do konca badz zacznie sie z niej lac poważnie paliwo. Ktos ma jakies doswiadczenie badz jezdzil na cieknacej pompie ile sie tak da czy im pozniej tym gorzej czy poprostu leci bez zmian??



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: needved » pt gru 07, 2012 22:33

Ja jeździłem około pół roku na cieknącej pompie, przeciek nie narastał ciągle była wilgotna pompa i blok od jej strony, kapiącego paliwa nie było widać. Na biegu jałowym było delikatnie czuć zapach paliwa w kabinie. Robiłem też trasy 300-400km i było wszystko ok z pompą silnikiem. Łącznie na cieknącej pompie zrobiłem około 8tyś km
Jak się później okazało przeciek był między korpusem a głowiczką czyli tam gdzie i Ty podejrzewasz
Więc jeśli przeciek nie jest duży powinieneś wrócić do PL ale gwarancji i pewności na 100% nikt Ci nie da.



lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » ndz gru 09, 2012 12:29

Planuje odkrecic tą srube między zaworkami od wtrysków ta małą i tą duzą i wymienić oring na tej duzej mysle że mi sie nic nie wysypie po odkręceniu bo mam komplet uszczelek bo niemiecki mechanior sie boi odkrecic ta srubę doradzcie co zrobic



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: berthold61 » ndz gru 09, 2012 12:49

lucjanpl pisze:Planuje odkrecic tą srube między zaworkami od wtrysków ta małą i tą duzą i wymienić oring na tej duzej mysle że mi sie nic nie wysypie po odkręceniu bo mam komplet uszczelek bo niemiecki mechanior sie boi odkrecic ta srubę doradzcie co zrobic

to śmiało możesz robić nic się nie wysypie może tylko powietrza trochę chapnie


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » pn gru 10, 2012 18:31

Dzisiaj bylem u innego mechaniora i powiedzial ze nie odkreci mi tej sruby bo to jest jakas sruba ktora sie reguluje start pompy i po skreceniu tego trzeba ustawiac cos zegarem wiec doradzicie mi cos moze juz kstos sam to robil moze wystarczy to zaznaczyc i pozniej poprostu tak samo skrecic.



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: needved » pn gru 10, 2012 23:21

lucjanpl pisze:Planuje odkrecic tą srube między zaworkami od wtrysków ta małą i tą duzą i wymienić oring na tej duzej
Możesz podać jakieś foto i na nim zaznaczyć jakie śruby chcesz odkręcić?
Bo ja dokładnie nie czaje co chcesz odkręcić



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: pszczolek » wt gru 11, 2012 07:42

Smiało możesz odkrecac ta srube centralna pomiedzy krućcami w pompie wtryskowej nic sie nie przestawi.
Problem jest tylko taki ze jest to nie typowa nakretka o ksztalcie trójkata wiec nie wiem czy mechanik mial taki klucz zeby ja odkrecic.



Awatar użytkownika
indigo1975
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: czw lut 04, 2010 22:46
Auto: vw golf 3 gtd/vw scirocco

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: indigo1975 » wt gru 11, 2012 20:25

ja ją odkrecalem kluczem nasadowym chyba 24 ale dokladnie nie pamietam byc moze ze wieksza nasadka i nie bylo problemu z odkreceniem


indigo1975

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: munior » wt gru 11, 2012 20:50

pszczolek pisze:Smiało możesz odkrecac ta srube centralna pomiedzy krućcami w pompie wtryskowej nic sie nie przestawi.
Zgadza się ...A te spece w niemcowni i ich teorie :panna: pompa VP 37 na zegar :rotfl: No fakt ,można na upartego kąt wtrysku ustawić jak ktoś jest zdesperowany ,ma zegar ,nie ma vaga i ma duuuuużo czasu i cierpliwości na taką zabawę ....ale przy odkręcaniu zaślepki w głowiczce ? :kac: Wiekszość użytkowników tego i nie tylko forum ma więcej wiedzy niż oni :jezor:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » wt gru 11, 2012 21:32

Dzisiaj dzwoniłem do polskiego pompiarza i pytalem co i jak on mi na to ze spokojnie mozna ta srube odkrecac oczywiscie jak sie ma odpowiedni klucz poniewaz jest ciezki dostep i po wymianie tego oringu trzeba fest przykrecic poniewaz mozna uszkodzic tlokorozdzielacz i nastepna sprawa ktora mi powiedzial ze spokojnie moge na tym przejechac 1200km pompie nic sie nie stanie i paliwo jak kapie tak bedzie dalej kapalo nic z niej sie nie bedzie wiecej lalo wiec prawdopodobnie naprawie to po powrocie do polski.



lucjanpl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 06, 2012 20:53

Pytanie o pompe wtryskowa bosch

Post autor: lucjanpl » śr gru 12, 2012 19:53

Witam po wielkim stresie dalem rade wymienic ten oring lecz bez odkrecenia przewodow zasilajacych sie nie dalo oraz trzeba wykrecic te nypelki klucz nasadowy 24 jest za maly ale odkrecilem to kluczem do rur po wymienialem podkladki pod nypelkami oraz ten oring i jest sucho :okej: dziekuje za podpowiedzi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 203 gości