Strona 1 z 1

Cisnienie paliwa 1,9 ATD

: sob gru 01, 2012 11:36
autor: kiko_tychy
Witam. Mam taki silnik w golfie 2 i mam problem z pompa paliwa ktora tutaj już była (umarła) - ten typ nie do kupienia. Ze specyfikacji wyglada na to ze pompa wstepnego cisnienia ma podawać okolo 0,5 Bara - moja pompa niestety musi byc na przewodzie ale jak na zlosc nie ma takiej ktora dawalaby 0,5 bara.
Wsadziłem pompe uniwersalna ktora daje 2,5 bara i mialem zamiar zbić cisnienie regulatorem lecz nie udaje mi sie tego zrobic.

Regulator ma wejscie, wyjscie i podcisnienie. i wyglada tak:
Obrazek
Cisnienie na manometrze w regulatorze podczas pracy silnika na biegu jałowym pokazuje od 6-8 bar jest to masakra :) Regulator zamiast obnizyc cisnienie tylko je podbija.

Co moze sie stać z silnikiem jak dam mu cisnienie bezposrednio z pompy ? (2,5 bara)
I jak rozwiązać ten problem?

Cisnienie paliwa 1,9 ATD

: ndz gru 02, 2012 21:03
autor: edzio
Są takie pompy na pewno montowane na zewnątrz z ciśnieniem ok.0.5 bar.
Po za tym w golfach2 były montowane takie orginalne pompy w zbiorniku,w pewnych modelach silnika benz.co posiadał dwie pompki,to ta w zbiorniku właśnie była 0.5bar i nadaje się idealnie w twoim przypadku.

Cisnienie paliwa 1,9 ATD

: pn gru 03, 2012 08:09
autor: Michał_1977
kiko_tychy pisze:ten typ nie do kupienia
Czyżby LUKAS?
Daj fotkę tej Twojej pompy.Coś doradzimy :bajer:

Cisnienie paliwa 1,9 ATD

: pn gru 03, 2012 13:36
autor: kiko_tychy
Pompa ktora była do tej pory to :
WALBRO FRA-12
12V, 32 gal/hr, 10 psi