cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt
: czw lis 22, 2012 20:40
witam kolegów
mam pytanie odnośnie paska klinowego mojego vento 1.9 TD/75 z 92 roku.
mam pasek klinowy -alternator i pompa wody- ten stary typ czyli wąski wieloząbkowy (taki jak od wspomagania tylko pewnie dłuższy). No i gdy dzwoniłem do sklepu spytać się czy mają pasek do mojego gość powiedział, że powinienem mieć ten szerszy - wielorowkowy.
To teraz nie wiem czy były te cienkie paski w tych silnikach?? czy ktoś to poprzerabiał(w co wątpię bo sensu brak) myślę, że z początku produkcji może montowali te wąskie, no i w takim razie jaką długość tego paska powinienem kupić. jak nie będzie info to tylko zmierzyć mi zostanie, jednak stary jest już na końcu regulacji alternatora a dalej wisi taki luźny jest, a chciałem wiedzieć jaki tam powinien być??
mam pytanie odnośnie paska klinowego mojego vento 1.9 TD/75 z 92 roku.
mam pasek klinowy -alternator i pompa wody- ten stary typ czyli wąski wieloząbkowy (taki jak od wspomagania tylko pewnie dłuższy). No i gdy dzwoniłem do sklepu spytać się czy mają pasek do mojego gość powiedział, że powinienem mieć ten szerszy - wielorowkowy.
To teraz nie wiem czy były te cienkie paski w tych silnikach?? czy ktoś to poprzerabiał(w co wątpię bo sensu brak) myślę, że z początku produkcji może montowali te wąskie, no i w takim razie jaką długość tego paska powinienem kupić. jak nie będzie info to tylko zmierzyć mi zostanie, jednak stary jest już na końcu regulacji alternatora a dalej wisi taki luźny jest, a chciałem wiedzieć jaki tam powinien być??