Strona 1 z 1

cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt

: czw lis 22, 2012 20:40
autor: bartoszklos1
witam kolegów
mam pytanie odnośnie paska klinowego mojego vento 1.9 TD/75 z 92 roku.
mam pasek klinowy -alternator i pompa wody- ten stary typ czyli wąski wieloząbkowy (taki jak od wspomagania tylko pewnie dłuższy). No i gdy dzwoniłem do sklepu spytać się czy mają pasek do mojego gość powiedział, że powinienem mieć ten szerszy - wielorowkowy.
To teraz nie wiem czy były te cienkie paski w tych silnikach?? czy ktoś to poprzerabiał(w co wątpię bo sensu brak) myślę, że z początku produkcji może montowali te wąskie, no i w takim razie jaką długość tego paska powinienem kupić. jak nie będzie info to tylko zmierzyć mi zostanie, jednak stary jest już na końcu regulacji alternatora a dalej wisi taki luźny jest, a chciałem wiedzieć jaki tam powinien być??

cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt

: czw lis 22, 2012 22:03
autor: Michał_1977
Było kombinowane.
Występowały tylko wielorowkowe- 6PK 923mm lub dłuższe dla wersji z klimą.

cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt

: pt lis 23, 2012 19:28
autor: maciyk
rzuciło mi się w oczy w temacie o AAZ ciepka
t0mal pisze:założyć lżejsze koła pasowe, na pasek klinowy (np seat toledo)

cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt

: sob lis 24, 2012 19:35
autor: bartoszklos1
tak czy owak nie rozumie po co ktoś to robił w miom vento?? (bo przecież nie chciał poprawić osiągów :D:D:D)

Re: cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt

: sob gru 01, 2012 10:19
autor: bartoszklos1
bartoszklos1 pisze:tak czy owak nie rozumie po co ktoś to robił w miom vento?? (bo przecież nie chciał poprawić osiągów :D:D:D)
może mu klin na wale poszedł i zrobił to na słowo honoru przez co sprzedał auto?? :banghead: ale po co wymieniał reszte kół pasowych (z altka i pompy wody). da się jakoś sprawdzić nie rozbierając za dużo czy było coś przy klinie grzebane albo czy np klin jest wytrzaskany?? da się to jakoś zobaczyć ??