witam kolegów
mam pytanie odnośnie paska klinowego mojego vento 1.9 TD/75 z 92 roku.
mam pasek klinowy -alternator i pompa wody- ten stary typ czyli wąski wieloząbkowy (taki jak od wspomagania tylko pewnie dłuższy). No i gdy dzwoniłem do sklepu spytać się czy mają pasek do mojego gość powiedział, że powinienem mieć ten szerszy - wielorowkowy.
To teraz nie wiem czy były te cienkie paski w tych silnikach?? czy ktoś to poprzerabiał(w co wątpię bo sensu brak) myślę, że z początku produkcji może montowali te wąskie, no i w takim razie jaką długość tego paska powinienem kupić. jak nie będzie info to tylko zmierzyć mi zostanie, jednak stary jest już na końcu regulacji alternatora a dalej wisi taki luźny jest, a chciałem wiedzieć jaki tam powinien być??
cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bartoszklos1
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob lis 17, 2012 19:12
- Lokalizacja: Piekary Śląskie SPI
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt
Było kombinowane.
Występowały tylko wielorowkowe- 6PK 923mm lub dłuższe dla wersji z klimą.
Występowały tylko wielorowkowe- 6PK 923mm lub dłuższe dla wersji z klimą.
cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt
rzuciło mi się w oczy w temacie o AAZ ciepka
t0mal pisze:założyć lżejsze koła pasowe, na pasek klinowy (np seat toledo)
- bartoszklos1
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob lis 17, 2012 19:12
- Lokalizacja: Piekary Śląskie SPI
cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt
tak czy owak nie rozumie po co ktoś to robił w miom vento?? (bo przecież nie chciał poprawić osiągów :D:D)
Volkswagen Vento GL 1.8 ABS + podtlenek azotu LPG
- bartoszklos1
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob lis 17, 2012 19:12
- Lokalizacja: Piekary Śląskie SPI
Re: cienki wieloząbkowy pasek klinowy alt
może mu klin na wale poszedł i zrobił to na słowo honoru przez co sprzedał auto?? ale po co wymieniał reszte kół pasowych (z altka i pompy wody). da się jakoś sprawdzić nie rozbierając za dużo czy było coś przy klinie grzebane albo czy np klin jest wytrzaskany?? da się to jakoś zobaczyć ??bartoszklos1 pisze:tak czy owak nie rozumie po co ktoś to robił w miom vento?? (bo przecież nie chciał poprawić osiągów :D:D)
Volkswagen Vento GL 1.8 ABS + podtlenek azotu LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 79 gości