Napięcie czujnika RSW AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

StefanTG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr wrz 26, 2012 18:35
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Napięcie czujnika RSW AFN

Post autor: StefanTG » śr lis 21, 2012 21:28

Witam, jako że cieknie mi pompa wtryskowa pod nastawnikiem, postanowiłem zgodnie z instrukcja http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741" onclick="window.open(this.href);return false; wymienić uszczelkę. Przed wszystkim podłączyłem VCDS'a , sprawdziłem napięcie czujnika RSW na zimnym silniku - blok 001 , 3 wartość - pokazało 0,640- 0,660 V. Według "internetu" napięcie powinno być stałe i wynosić 0,740 V. Co wy na to ??



Awatar użytkownika
rafalski.1979
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: wt paź 25, 2011 16:01
Lokalizacja: Wałcz

Napięcie czujnika RSW AFN

Post autor: rafalski.1979 » śr lis 21, 2012 23:45

to ustaw na 740 i będzie książkowo



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Napięcie czujnika RSW AFN

Post autor: michszym11970 » śr lis 21, 2012 23:50

Powinno być ok. 0,740 V, żeby to ustawić, musisz zdjąć pokrywkę nastawnika.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Napięcie czujnika RSW AFN

Post autor: munior » sob lis 24, 2012 00:54

michszym11970 pisze:Powinno być ok. 0,740 V, żeby to ustawić, musisz zdjąć pokrywkę nastawnika.
Nie wydaje mi się żeby dał radę to ustawić ściagając tylko pokrywę :chytry: żeby zerwać palec ze stożka ,trzeba złapać czymś dolną część ,czyli nastawnik trzeba ściągnąć ...siłowanie się z" palcem "na stożku w inny sposób ,może się żle skończyć ...Dla "palca" oczywiście ,bo można go ułamać :hmm: no i trzeba pamietać o zmianie wartości po założeniu dekielka ...Jak ma 0,660 -0,680 to ja bym nie ruszał ...różnicy po zmianie na 0,740 praktycznie nie odczuje


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Napięcie czujnika RSW AFN

Post autor: michszym11970 » sob lis 24, 2012 08:09

munior pisze:Nie wydaje mi się żeby dał radę to ustawić ściagając tylko pokrywę
Kolega StefanTG, wymienia uszczelkę pod nastawnikiem, więc to oczywiste, że musi go wyjąć.
munior pisze:no i trzeba pamietać o zmianie wartości po założeniu dekielka
Tu się zgadzam, pomiar najlepiej robić na zamkniętej pokrywce.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

StefanTG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr wrz 26, 2012 18:35
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Napięcie czujnika RSW AFN

Post autor: StefanTG » sob lis 24, 2012 19:53

koniec, końców uszczelkę wymieniłem, wydaje mi się że w magiczny pierścień udało się trafić - napięcie było takie samo jak przed wymianą, czyli chyba żadnych oporów ma wałek nie ma.

Napięcie zmieniłem na 0,740V, odkręciłem tą małą śrubkę , przesunąłem potencjometr w prawo do końca zakresu - puścił , później ustawiłem na 0,720V i po założeniu pokrywy zrobiło się 0,740 - czasem pokazało 0,760 , ale głownie 740.
Po wymianie uszczelki chyba zmieniła mi się dawka paliwa, ponieważ wyjeżdżając z garażu na wstecznym, lekko pod górkę musiałem dawać sporo gazu bo auto przygasało... niestety nie udało mi się ustalić jaka była oryginalnie, bo nie umiałem dogrzać auta, na vagu cały czas pokazywało 70 stopni , max 72 i takie wahania , czyli termostat do wymiany...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 184 gości