Vacum - Pompa do wymiany ?, problem z kontrolka oleju 2k obr
: śr lis 14, 2012 22:03
Witam wszystkich serdecznie !
Nie znalazlem odpowiedzi na meczacy mnie temat dlatego postanowilem tutaj opisac moj problem.
Otóż, w moim golfie cos sie spierniczylo ponieważ hamulec zaczał bardzo twardo chodzić. co za tym idzie ciezko było zablokować koła. Po przejechaniu jakiegos dystansu gdzie sie olej troszeczke rozgrzal hamulec był bardziej miekki jak przedtem i dalo sie hamować przyzwoicie. Do pracy (w Belgii mieszkam aktualnie) mam ze 3 kilometry to sie auto nawet nie dogrzewa. POczytalem troche w internecie i domniemywam ze może być to albo serwo albo cos z podciśnieniem, przewód próżniowy albo wspomniana pompa waku.
Przy zgaszonym silniku pompuje (twardy i tak) pedał hamulca, wciskam go i zapalam auto. Pedał nie opada.
Z tym że, spod pompy Wakum od dłuższego, dłuższego czasu sączy mi sie olej i teraz gdy hamulec mam twardy po przekroczeniu na zimnym 2 tysiecy obrotów dość czesto zapala mi sie kontrolka oleju, po zgaszeniu i zapaleniu auta kontrolka gaśnie. Chyba ze znow przekrocze 2 tysiace obrotow.
Pompa w moim golfie 1.6 TD JR jest łopatkowa, wyglada na taką co by Helmuta pamiętała, sprawdziłem wężyk idący do serwa i nie znalazlem peknięć ani nieszczelności. Odłączyłem wężyk od Waku i cisnienie zasysa ale nie jest to jakies mocne cisnienie. Zreszta nagrałem filmik, autko było już troszke rozgrzane.
Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu, nie jestem przekonany czy to na 100% pompa a nie chciałbym kupować czegoś co może okazać sie dobrym. Choć wg mnie to pompa. Tym bardziej ze jest zarzygana od spodu.
http://youtu.be/lk2rA1_prIg
http://youtu.be/kyPE272cIN8
Nie znalazlem odpowiedzi na meczacy mnie temat dlatego postanowilem tutaj opisac moj problem.
Otóż, w moim golfie cos sie spierniczylo ponieważ hamulec zaczał bardzo twardo chodzić. co za tym idzie ciezko było zablokować koła. Po przejechaniu jakiegos dystansu gdzie sie olej troszeczke rozgrzal hamulec był bardziej miekki jak przedtem i dalo sie hamować przyzwoicie. Do pracy (w Belgii mieszkam aktualnie) mam ze 3 kilometry to sie auto nawet nie dogrzewa. POczytalem troche w internecie i domniemywam ze może być to albo serwo albo cos z podciśnieniem, przewód próżniowy albo wspomniana pompa waku.
Przy zgaszonym silniku pompuje (twardy i tak) pedał hamulca, wciskam go i zapalam auto. Pedał nie opada.
Z tym że, spod pompy Wakum od dłuższego, dłuższego czasu sączy mi sie olej i teraz gdy hamulec mam twardy po przekroczeniu na zimnym 2 tysiecy obrotów dość czesto zapala mi sie kontrolka oleju, po zgaszeniu i zapaleniu auta kontrolka gaśnie. Chyba ze znow przekrocze 2 tysiace obrotow.
Pompa w moim golfie 1.6 TD JR jest łopatkowa, wyglada na taką co by Helmuta pamiętała, sprawdziłem wężyk idący do serwa i nie znalazlem peknięć ani nieszczelności. Odłączyłem wężyk od Waku i cisnienie zasysa ale nie jest to jakies mocne cisnienie. Zreszta nagrałem filmik, autko było już troszke rozgrzane.
Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu, nie jestem przekonany czy to na 100% pompa a nie chciałbym kupować czegoś co może okazać sie dobrym. Choć wg mnie to pompa. Tym bardziej ze jest zarzygana od spodu.
http://youtu.be/lk2rA1_prIg
http://youtu.be/kyPE272cIN8