Remont 1.6 td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Remont 1.6 td

Post autor: jozeph32 » wt lis 13, 2012 12:33

Witam niedługo planuje remont silnika w swoim golfie silnik 1.6 td ponieważ mój żłopie olej hektolitrami. I mam parę pytań w związku z ponieważ mam dostępny dół silnika w dobrym stanie który nie brał oleju tylko że silnik stoi już 1.5 roku nieużywany przykryty szmatą bez głowicy w garażu. Czy ma to jakiś wpływ na pierścienie itp. A może bardziej by się opłacało zarzucić nowe pierścienie tylko słyszałem różne opinie na ten temat np że po jakimś przebiegu problem z pobieraniem oleju może powrócić i jest to nie opłacalne. Tamten dół silnika mam z pewnego źródła po cenie złomu tylko nie wiem czy pierścienie po takim czasie się nie zastały albo coś w tym rodzaju. Z góry dzięki za odpowiedzi i jeżeli już był taki temat to proszę usunąć. Szukałem ale nic nie znalazłem.


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Remont 1.6 td

Post autor: berthold61 » wt lis 13, 2012 16:26

jak masz chęć to wymień nic nie zaszkodzi a jak nie to zalej to naftą na parę dni i powinno się ładnie osady rozpuścić


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Remont 1.6 td

Post autor: ja4rqu » śr lis 14, 2012 13:36

jak nie ma progu na cylindrach to daj nowe pierścienie i będzie git



Awatar użytkownika
jozeph32
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 13:51
Lokalizacja: lubelskie

Remont 1.6 td

Post autor: jozeph32 » śr lis 14, 2012 15:24

A nie lepiej będzie wziąć cały słupek w oryginale bez żadnego rozbierania?


Był >http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... t=jozeph32
Był> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=479091" onclick="window.open(this.href);return false;
Był jeszcze jest Passat b2
Było> Audi 80 2.8 sedan
Jest> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p7102383" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Remont 1.6 td

Post autor: JABcok20 » pt lis 16, 2012 00:35

jozeph32, obejrzyj cylindry , jak nie ma rys że paznokciem przychaczysz to nowe pierścionki i heja. wolałbym złożyć nowy silnik niż kupywać następnego w ciemno.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości