zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Witam...Auto to golf III 1,9 TDI,pompa 12mm,wtryski 260-tki,turbo BRD,FMIC...Otóż dzisiaj gdy wracałem z trasy podczas wyprzedzania wyłączyło się turbo i pomyślałem,że notlauf,bo paliwa mam lane sporo i BRD nie dawało rady,żeby zniwelować choć trochę,ale 1,8 cały czas dmuchało...Po zgaszeniu dalej turbo nie pracuje,a na manometrze pokazuje się podciśnienie...Co to może być???Turbo ma luz poprzeczny około 1,5-2mm i wzdłużny taki mikro wyczuwalny odkąd kupiłem je w zeszłym roku...Pozdrawiam
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Cały,czy tylko z filtra do suszarki?vagpumpe pisze:odpiąłem dolot cały
Myślałem jeszcze nad rozpięta rurą między suszarą,a kolektorem...
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Ostatnio jak na manometrze pokazywało mi podciśnienie w tdi, zatarła sie turbina.
Zdejmij węże i zobacz czy się turbina kręci.
Zdejmij węże i zobacz czy się turbina kręci.
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
znaczy się odpiąłem wydech i rure od fltra do turbo...raz się załączy turbina,a drugim razem nie...Cały,czy tylko z filtra do suszarki?
Myślałem jeszcze nad rozpięta rurą między suszarą,a kolektorem...
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
vagpumpe pisze:znaczy się odpiąłem wydech i rure od fltra do turbo...raz się załączy turbina,a drugim razem nie...



Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Chodzi o to,że turbo nie pompuje tylko robi podciśnienie,a przy max obrotach 4000-5000RPM zaczyna doładowywać trochę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
vagpumpe,a sprawdzasz to podczas jazdy,czy na postoju?vagpumpe pisze:turbo nie pompuje tylko robi podciśnienie,a przy max obrotach 4000-5000RPM zaczyna doładowywać trochę
Jeżeli na postoju,to wcale dziwne,że nie pompuje,bo ciśnienie uzyskasz tylko w czasie jazdy (pod obciążeniem).
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Uzyska na postoju,bo BRD na postoju potrafi trochę napompować ciśnienia...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Zgadza się,zwykła suszarka na WG też trochę dmuchnie,ale trzeba silnik kręcić,tak jak napisał:JohnyWalker pisze:BRD na postoju potrafi trochę napompować ciśnienia
Natomiast podczas jazdy wskaźnik powinien ruszyć się już od 1500rpm.vagpumpe pisze: przy max obrotach 4000-5000RPM zaczyna doładowywać trochę
Re: zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Podczas jazdy również doładowanie pojawia się powyżej 4000RPM,lecz nie zawsze i tak samo jest na postoju...Wirnik lekko się kręci,więc nie wiem o co chodzi,a obawiam się jeździć,żeby nie narobiło się jakiś szkód...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Łopatki wirników są całe po stronie zimnej i gorącej?
Zdejmij gruszkę turbiny i spróbuj ruszyć geometrią,czy w ogóle porusza się.
Zdejmij gruszkę turbiny i spróbuj ruszyć geometrią,czy w ogóle porusza się.
Re: zamiast doładowania jest podciśnienie w turbo
Panowie - proszę o poradę, sugestie. Auto przy pedale gazu wciśniętym i trzymanym w jednej pozycji niezależnie od biegu przy normalniej prędkości obrotowej 2000-2500 pokazuje na Auto Gauge tradycyjnie 400-500 milibarów doładowania, gdy wcisnę mocniej zaczyna wpadać w podciśnienie 300-400mbar. Już od wakacji zaobserwowałem dziwne wachnięcia turbo boosta. Myślałem, że wskaźnik przy upałach zaczął świrować. Niestety dzisiaj skakał jak szalony. Co więcej przy dodawaniu gazu i wpadnięciu w podciśnienie auto zaczyna pracować tak jakby nie było tłumika, czyli głośno jak na przelotowym tylko...
Mam podejżenie, że coś się rozszczelniło, może nawet kolektor (baran) podnosi gdzieś jedną stroną. Sam raczej tego nie sprawdzę. Auto jeździ jak SDI lub TDI 90PS ale nie łapie notlaufu.
Mogę podjechać do pierwszego lepszego gościa, czy lepiej do jakiegoś tunera w sensie - chłopaka, co jest bardziej rozgarnięty?
Dzięki.
Mam podejżenie, że coś się rozszczelniło, może nawet kolektor (baran) podnosi gdzieś jedną stroną. Sam raczej tego nie sprawdzę. Auto jeździ jak SDI lub TDI 90PS ale nie łapie notlaufu.
Mogę podjechać do pierwszego lepszego gościa, czy lepiej do jakiegoś tunera w sensie - chłopaka, co jest bardziej rozgarnięty?
Dzięki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości