RZEPAK CZY SOJA jest różnica ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

RZEPAK CZY SOJA jest różnica ???

Post autor: FYM » śr maja 17, 2006 15:21

narazie zrobilem 1500 km na sojowym genetycznie modyfikowanym i silnik dziwnie się zachowuje na wolnych obrotach ...falują (mam podgrzewacz) ciekawe czy falowanie obrotów zniknie jak zaleję rzepakowego oleju macie jakies doswiadczenia ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr maja 17, 2006 20:19

mi tam falowal i na ON i na rzepaku i na soji wiec chyba to bez roznicy, jezdzi tak samo :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » czw maja 18, 2006 08:35

heh dolałem na zbiornik jakies 5-6 L ON i bujanie obrotów ustało...pewnie mimo podgrezwania OR był za gęsty ale teraz bez problemów (narazie ...)


www.eeltown.prv.pl

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw maja 18, 2006 08:57

Różnica jest w zawartości węgla i w kaloryczności (jak ktoś woli w wartości opałowej)



FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » czw maja 18, 2006 21:05

czyli najlepiej na rzepakowym ????


www.eeltown.prv.pl

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt maja 19, 2006 09:00

ja jeżdże na rzepaku non stop i jest ogólnie bez zastrzeżeń, nic sie nie dzieje


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » pt cze 16, 2006 09:35

jezdzilem do tej pory na soji genetycznie modyfikowanej KAROLINKA .....potem przelatałem 2 zbiorniki na rzepakowym. stwierdzam ze rzepak jest o wiele lepszy....ustało bujanie obrotów i jak by jakis zwawszy...


www.eeltown.prv.pl

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 16, 2006 17:06

a ja jezdze na sojowym z lidla (arolinka) i po wyczyszczeniu nastawnika nie mam zadnych problemow (poza odpaleniem z rana ale to nawet na rzepaku bylo)
poza tym Karolinka kosztowala 2.19 a rzepak ok 3


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

FYM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob lut 19, 2005 11:43
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: FYM » pt cze 16, 2006 17:40

...a co to ten nastawnik ????

[ Dodano: Pią Cze 16, 2006 17:51 ]
w moim atmosferycznym dieslu tez jest cos takiego ????


www.eeltown.prv.pl

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 16, 2006 17:56

nastawnik pompy wtryskowej nie wiem czy w 1.6
wiem ze na pewno jest 1.9 TDi


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
KaEsMiechy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn lut 13, 2006 19:32
Lokalizacja: Bytom-Miechowice
Kontakt:

Post autor: KaEsMiechy » pt cze 16, 2006 21:03

No widzę że jakieś sesnsowne odpowiedzi. Mam pytania : Czy opłaca się przerabiać klekota na zasilanie roślinnym jak robi się jakieś 5000km na rok (po ilu km zwracają się koszty) ? Jeżeli się opłaca to le trzeba włożyć kasy żeby przystosować klekota do jazdy na roślinnym ? No i jak to jest w zimie ?

Pozdro

Krzycho



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob cze 17, 2006 01:11

ale nie rozumiem czemu mowicie odrazu o instalacjach. przeciez w leie jezdzi sie bez niczego ewentualnie mieszajac z ON. Ja do TDI leje z niewielka domieszka ON chociaz teraz mam 100% oleju roslinnego i nawet nie rzepaku a sojowego i poza troszke gorszym odpalaniem z rana jest wszystko cacy :D
o instalce mysle ale to na zime :D chociaz na miasto chyba sie nie opaca bo i tak zanim mi sie na ON rozgrzeje i przelaczy na OR to juz dojade do celu :P instalka na zimie - tak ale na trasy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob cze 17, 2006 05:38

Ja też jeżdże na sojowym , zawsze dolewam ON pare procent
Wczoraj zalałem 30 l ON po 2,50 , kupiłem od Tirowca :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości