Strona 1 z 1

1Z - problem z kątem wtrysku

: czw lis 08, 2012 16:53
autor: Kaczor
przekopałem parę tematów , bezskutecznie

Pompa ustawiona na blokadę , rozrząd sprawdzony - przy wartości kąta w basic settings między 240 a 255 pali od kopa , jednak oczywiście nie jedzie tak jak jeździł - w celu uzyskania prawidłowej wartości - przesunięte koło o ząb , kąt w okolicy 50 - nie ma opcji żeby odpalić - chyba że po maksymalnym grzaniu i kręceniu 2 minuty - mgła wtedy lepsza niż w Smoleńsku .
N 108 wykluczony - druga pompa włożona , ze sprawnego auta , poza nieprawidłowym kątem zero innych usterek na vagu

Jakieś pomysły ?

1Z - problem z kątem wtrysku

: czw lis 08, 2012 23:06
autor: t0mal
Na wale ustawiałeś na kreskę, czy na nacięcie?
Powinno być na kreskę.

1Z - problem z kątem wtrysku

: pn lis 12, 2012 18:44
autor: mivhal_f
koło pasowe na wale chodzi prosto czy się giba??

1Z - problem z kątem wtrysku

: wt lis 13, 2012 13:53
autor: Kaczor
ustawiony rozrząd prawidłowo , koło na wale wymienione , wał przefrezowany - w sumie od tego zacząłem

1Z - problem z kątem wtrysku

: wt lis 13, 2012 22:31
autor: rafalski.1979
jeszcze raz ustawić na znaki rozrząd, nie ma bata żeby nie odpalił jak jest dobrze ustawiony rozrząd, a jeżeli już odpaliłeś i był batory (ja tak samo miałem :helm: ) to czy podłączyłeś kostkę do przepływki po założeniu filtra? bo ja tego nie zrobiłem i miałem batorego komin

1Z - problem z kątem wtrysku

: czw lis 15, 2012 17:25
autor: Kaczor
naprawiłem , nikt nie trafił :smoke:

1Z - problem z kątem wtrysku

: czw lis 15, 2012 17:48
autor: mivhal_f
pochwal sie co bylo?

1Z - problem z kątem wtrysku

: czw lis 15, 2012 23:56
autor: rafalski.1979
zakładam, że po wymianie pompy został ruszany nastawnik i dawka była źle ustawiona?