1Z - problem z kątem wtrysku
: czw lis 08, 2012 16:53
przekopałem parę tematów , bezskutecznie
Pompa ustawiona na blokadę , rozrząd sprawdzony - przy wartości kąta w basic settings między 240 a 255 pali od kopa , jednak oczywiście nie jedzie tak jak jeździł - w celu uzyskania prawidłowej wartości - przesunięte koło o ząb , kąt w okolicy 50 - nie ma opcji żeby odpalić - chyba że po maksymalnym grzaniu i kręceniu 2 minuty - mgła wtedy lepsza niż w Smoleńsku .
N 108 wykluczony - druga pompa włożona , ze sprawnego auta , poza nieprawidłowym kątem zero innych usterek na vagu
Jakieś pomysły ?
Pompa ustawiona na blokadę , rozrząd sprawdzony - przy wartości kąta w basic settings między 240 a 255 pali od kopa , jednak oczywiście nie jedzie tak jak jeździł - w celu uzyskania prawidłowej wartości - przesunięte koło o ząb , kąt w okolicy 50 - nie ma opcji żeby odpalić - chyba że po maksymalnym grzaniu i kręceniu 2 minuty - mgła wtedy lepsza niż w Smoleńsku .
N 108 wykluczony - druga pompa włożona , ze sprawnego auta , poza nieprawidłowym kątem zero innych usterek na vagu
Jakieś pomysły ?