A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: McBoss » ndz lis 04, 2012 19:52

Otoz mam problem ze sterownikiem pompy wtryskowej (na zdjeciu).
Sterownik zostal zainstalowany jeszcze w niemczech. Instalacja jego polega na podlaczeniu plusa, minusa i dwoch kabelkow idacych chyba do nastawnika. Jak teraz cofnac ten mod? Chcialbym miec auto bez tego sterownika tak jak to bylo w oryginale.


Kto podpowie w jaki sposob podlaczyc teraz oryginalnie pompe?


Obrazek



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: munior » ndz lis 04, 2012 20:54

To co jest na zdjęciu ,to na pewno nie sterownik pompy wtryskowej w 1z i mu podobnym :chytry: zapewne jakiś box zwiekszający moc
McBoss pisze:Kto podpowie w jaki sposob podlaczyc teraz oryginalnie pompe?
Normalnie ,wtyczkę nastawnika wpinasz w gniazdo w komorze silnika ,w wszystko co tam jest dodatkowo podopinane wypinasz :hmm: niestety nie ma tu jasnowidzów którzy widzą co jak masz podłaczone ,wiec instrukcji typu :odłącz tu ,podłacz tam ,nikt ci nie udzieli


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: McBoss » ndz lis 04, 2012 21:55

Munior, odlaczywszy tego boxa i ponownie go podlaczajac wyskoczyl blad 00765.
Mysle, ze to przez BOXa bo nic innego nie dotykalem. Teraz tylko prosze powiedziec czy ten zabieg mogl uszkodzic nastawnik ? Bo blad 00765 po skasowaniu odrazu sie pojawia i wskazuje na uszkodzony nastawnik?



Awatar użytkownika
artur_n
VAG Biłgoraj
VAG Biłgoraj
Posty: 343
Rejestracja: pt wrz 14, 2012 11:57
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: artur_n » ndz lis 04, 2012 22:22

Podlącz ponownie to ustrojstwo i zobacz czy błąd nadal występuje.


Bez dymu nie ma ognia... TDI

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: McBoss » ndz lis 04, 2012 22:26

No wlasnie podlaczylem, ale zanim podlaczylem to:
- rozkrecilem, wydmuchalem caly olej sprezonym powietrzem i wpsikalem benzyne ekstrakcyjna (chcialem poczyscic),
- polutowalem na nowo kable (juz to robilem jakis czas temu) bo znowu popekaly, chcialem dac lepsze niz poprzednio...

Nie wiem co predzej sie w nim zepsulo, czy przez benzyne ekstrakcyjna czy przez kable...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: munior » ndz lis 04, 2012 23:54

McBoss pisze:Munior, odlaczywszy tego boxa i ponownie go podlaczajac wyskoczyl blad 00765.
Jak był wpięty gdzieś pomiedzy nastawnik a kompa ,to może wywalać błąd ...musisz przywrócić ori połaczenie pomiedzy ecu a nastawnikiem ...nie powinno być z tym problemu ,bo skoro ktoś się wpinał w ori instalację ,to i musi być widać jak było przed ingerencją ...A skąd się tam wziął olej :bajer: czyżby aż tak zaawansowany box że miał doprowadzone ciśnienie z dolotu ? I po co ktoś sobie zadał tyle zachodu z jakimś boxem :panna: wystarczyło wyciągnac ecu ,dwa epromy wylutować ,wlutować podstawki i zapodać epromy z tuningowym wsadem ...i prostsze i efekt lepszy :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: McBoss » pn lis 05, 2012 00:00

Boxik juz byl jak auto kupilem...


Olej z dolotu (wezyk jest wyprowadzony pod maske i podlaczony do rury idacej z kolektora do intercoolera).



Jutro jak wroce z pracy i bedzie jasno na dworze to bede szukal polaczen.
Ewentualnie munior masz moze schemacik jak jest w oryginale? Dwa przewody pewnie bedzie trzeba poprowadzic do ecu ale pod jaki pin??



McBoss
1.9 SSJ
1.9 SSJ
Posty: 282
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:31
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: McBoss » pn lis 05, 2012 18:01

"Usterka" usunieta, a zmniejszenia mocy nie stwierdzono ;)


Temat do zamkniecia.



Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

A4 B5 1.9TDi silnik 1Z - sterownik pompy wtryskowej -problem

Post autor: speckom » sob lis 10, 2012 22:20

jak widze na 2 forach napisałeś ten sam temat,w gorącej wodzie kąpany ?


nie ma mnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości