1.6td kilka problemów ;)
: pn paź 22, 2012 15:52
Witam .
Pierwszy post także przepraszam z góry jeśli ktoś mi zarzuci pisanie bez uprzedniego przeglądania forum ale już przeglądałem.
Mam silnik z golfa gtd 1,6 td 70 koni w suzuki samuraiu
1)dolozylem ic , zwiekszylem delikanie dawke , ale obroty turbiny K14 mimo wkreconej na maksa śruby (drugiej bo piersza sie urwała) są max 0,7
czy to zapieczony zawór wg ? i czy może turbine blokowac sam koniec wydechu który jest od samuraia ( z 1-1,5 cala )
2) juz jak kupiłem golfa do wybebeszenia silnik sie grzał ale chłodnica w samuraiu jest duza od 1,9 z felici , dwa turbo wentylatory i jak sie jezdzi na nich włączonych to miał 100 stopni (termostat 87) a teraz 90 stopni (termostat 80 stopni z transportera) , jak wyłącze wentylatory to zagotuje go w mgnieniu oka dokońca skali wskażnika autogauge
co jest przyczyną ? olej w porządku , płyn też , pali normalnie ,nie kopci , chodzi przyjemnie nei jakos głosno , na testerze do głowicy minimalne zabarwienie płynu ( przy uszczelce plyn zmienia sie na zółty a tu tylko delikatnie inna barwa niebieska )
3) stary pasek rozrządu był scięty po jednej stronie , zmieniłem , minął miesiac patrze a tam juz z 2 mm paska obcięte znowu i pracuje nie równo na kołach pasowych
może ktoś sie spotkał z takim problemem ? mocno zaostrzone jest kółko od wałka pośredniego na tym rancie
4) cieknie delikatnie ropa z pod sprezeyny na pompie , jak się ręką "przygazuje" na zgaszonym to słychac jakby powietrze
trzeba rozbierac pompe czy wystarczy jakos tą sprezyne zdjać ?
nie dokonca znalazlem odpowiedzi w starych tematach o podobnych problemach więc zakładam nowy ;D ilosc problemów mnei przytłacza ;D
Pierwszy post także przepraszam z góry jeśli ktoś mi zarzuci pisanie bez uprzedniego przeglądania forum ale już przeglądałem.
Mam silnik z golfa gtd 1,6 td 70 koni w suzuki samuraiu
1)dolozylem ic , zwiekszylem delikanie dawke , ale obroty turbiny K14 mimo wkreconej na maksa śruby (drugiej bo piersza sie urwała) są max 0,7
czy to zapieczony zawór wg ? i czy może turbine blokowac sam koniec wydechu który jest od samuraia ( z 1-1,5 cala )
2) juz jak kupiłem golfa do wybebeszenia silnik sie grzał ale chłodnica w samuraiu jest duza od 1,9 z felici , dwa turbo wentylatory i jak sie jezdzi na nich włączonych to miał 100 stopni (termostat 87) a teraz 90 stopni (termostat 80 stopni z transportera) , jak wyłącze wentylatory to zagotuje go w mgnieniu oka dokońca skali wskażnika autogauge
co jest przyczyną ? olej w porządku , płyn też , pali normalnie ,nie kopci , chodzi przyjemnie nei jakos głosno , na testerze do głowicy minimalne zabarwienie płynu ( przy uszczelce plyn zmienia sie na zółty a tu tylko delikatnie inna barwa niebieska )
3) stary pasek rozrządu był scięty po jednej stronie , zmieniłem , minął miesiac patrze a tam juz z 2 mm paska obcięte znowu i pracuje nie równo na kołach pasowych
może ktoś sie spotkał z takim problemem ? mocno zaostrzone jest kółko od wałka pośredniego na tym rancie
4) cieknie delikatnie ropa z pod sprezeyny na pompie , jak się ręką "przygazuje" na zgaszonym to słychac jakby powietrze
trzeba rozbierac pompe czy wystarczy jakos tą sprezyne zdjać ?
nie dokonca znalazlem odpowiedzi w starych tematach o podobnych problemach więc zakładam nowy ;D ilosc problemów mnei przytłacza ;D