Strona 1 z 1

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 14:39
autor: szczuru92
Witam , w moim golfie MK IV delikatnie ubywa płynu chłodniczego , zauważyłem również że silnik jest zabrudzony olejem . Wygląda jednak na to że olej znalazł się tam z pod uszczelki kolektora ssącego ( ?? ) . Czy miał ktoś już taki problem ? Nie wiem czy zrzucać uszczelkę pod głowicą bo szkoda rozrządu ( robiony 5tyś temu ) jak już ją zdejmę będe musiał zakładać nowy . Link do zdjęcia poniżej , mogę zrobić jeszcze kilka zdjęć jeśli potrzeba

Obrazek


http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 04535.jpg/


Pozdrawiam

Tomasz

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 14:46
autor: italiano_83
Lepiej zobacz czy odmą olej nie wali układ dolotowy i wymień uszczelkę pod kolektorem dolotowym na nową.
Z przodu też uszczelka puszcza czy ten zaciek jest tylko w tyłu silnika od kolektora?

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 14:57
autor: szczuru92
Zaciek jest tylko z tyłu , jutro sprawdzę odme bo dzisiaj to nie ma sensu , jak to mówią "Niedzielna praca w gó**o się obraca " ;) Dziękuje za szybką odpowiedź , a co może być z tą wodą ? bo to mi troszke zajeżdża uszczelką pod głowicą ;/ Tak zbaczając z tematu , w mojej turbosprężarce siedział kawałek zaworu :shock: kierowniczki zapieczone na maxa .

Pozdrawiam
Tomasz

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 15:04
autor: italiano_83
Ubytek płynu chłodniczego, hmmm równie dobrze, może puszczać korek w zbiorniku, lub delikatnie wyciekać z czujnika temperatur lub na bokach chłodnicy.
szczuru92 pisze: Tak zbaczając z tematu , w mojej turbosprężarce siedział kawałek zaworu kierowniczki zapieczone na maxa .
Wirnik cały ?

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 15:07
autor: szczuru92
cały ale jeszcze na założonej turbinie wirnik nie miał luzu a po wyjęciu czuje sie minimalny , znajomy mowi ze jak turbina dostanie smarowanie ten luz bedzie zniwelowany ? wkładać tak jak jest czy regeneracja ?

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 15:11
autor: wesol
jak odkrecasz korek zbiorniczka plynu chlodzacego jest duze psykniecie. Czy plyn chlodzacy sie nie podnosi jak rozgrzejesz auto i przegazujesz a obrotach troszke??

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 15:15
autor: szczuru92
Jak odkręcam to jest sykniecie . Jak jeszcze moge się upewnić czy jest to uszczelka pod głowicą czy jednak nie . Czytałem gdzieś na forum ( tym czy innym ) że może nagrzewnicą puszczać . Ubytek to około 200-300 ml /1000 km . nalałem do równego stanu i ostatnio znów kontrolka wody zaczęła mrygać ( brak płynu w układzie )


A tu zjdęcie wspomnianego zaworu Obrazek

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 15:36
autor: wesol
jesli turbo nie ma uszkodzonych loparek to spokojnie zakladaj. z malym luzem to prawie nowa suszarka. Luz poprzeczny jest kasowany olejem. wazny jest luz podluzny bo tego to praktycznie ma nie byc.

Puki jeszcze nie masz ubytkow powaznych cieczy to nie ma pewnosci czy to UPG. Ja tez mialem ( coprawda w tdi PD) male dolewki tez raz na miesiac ale ctopniowo- w przeciagu pol roku zaczelo sie nasilac az musialem przy ostrej jezdzie dolewac nawet raz dziennie. Poczekaj na rozwój sytuacji ewentualnie szukaj inych mozliwosci wyciekow itp- sprawdz dywaniki pod kokpitem w kabinie ale tak by wytargac troche tego wygluszenia.

[MK IV][AHF] Uszczelka pod głowicą?

: ndz paź 21, 2012 16:29
autor: szczuru92
Luz podłużny = 0 ;)
Tak więc składam tak jak jest z nową uszczelką pod ssący i czyszczenie odmy . Pojeździmy zobaczymy :) Dziękuję za odpowiedzi :pub:

Pozdrawiam





Golf złożony ale nie chce odpalić , nie ma paliwa w wężach bo musiałem odkręcić wtryski i prawdopodobnie przez 3 noce stania paliwo się cofnęło ale nie podaje nowego podczas kręcenia i tu pytanie czy Golf IV TDi AHF ma jakąś pompke elektryczną przy zbiorniku ? Pytam bo paliwo nie dochodzi nawet do filtra paliwa .