Strona 1 z 2

wyciek oleju

: pn maja 15, 2006 12:24
autor: mindcrasher
Witam, problem polega na tym, że mam wyciek jak na zdjęciu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/o2a ... xkt4j.html

nie są to jakieś wielkie ilości bo braków na bagnecie nie zauważyłem, no ale wypadało by coś z tym zrobić.
No właśnie czego to wina?? uszczelka od pokrywy głowicy do wymiany??
a może proponujecie inaczej sie z tym uporać??
wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam

: pn maja 15, 2006 12:45
autor: Trochim
kupić komplet uszczelek pod tą pokrywe i wymienić.

: pn maja 15, 2006 13:27
autor: sq8bwh
Umyć silnik przedewszystkim.. a zanim znowu wycieknie to już jesień będzie...

: pn maja 15, 2006 13:34
autor: mindcrasher
Co do mycia silnika to wiedziałem że ktoś na to zwróci uwage :hmm: no bo i racja tylko nie wiem jak sie za to zabrać żeby mi później zapalił, wiec odwlekam od 1,5 roku.
a co do tych uszcelek to wiecie jaki tego koszt i czy wymiana może nastręczyć problemów, czy to raczej sama przyjemność.
pozdro

: pn maja 15, 2006 14:12
autor: sq8bwh
Myjesz go myjką ciśnieniową i już, ew. uważaj na alternator i rozrusznik a zapalić musi przecież to Diesel (kopułki nie zalejesz czy kabli WN :hmm: ) A koszt uszczelki to 9 zł (wymiana to nic łatwiejszego) Ale ja bym najpierw jednak umył i poczekał co się będzie działo...

: pn maja 15, 2006 16:26
autor: anton:-)
Odłacz akumulator,zasłon rozrusznik i alternator i zimny silnik spryskaj preparatem do mycia silników 15zł a pózniej zmyj wszystko woda najlepiej myjką wysokociśnieniowa i tyle zostanie po brudzie,a odnosnie wycieku to jest norma w "vw" kup komplecik bedziesz w nim miał dwie gumeczki i oszczeleczke korkową-żadnego SYLIKONU!! i bedzie ok :bigok:

[ Dodano: 15 Maj 2006 16:37 ]
W tym zaznaczonym miejscu znajduje sie gumowy korek i jak widac na foto z niego tez sie ostro sączy,a w komplecie jest taki kurek :-) jeszcze przy okazji odkrec przewód gumowy przykrecony do pokrywki zaworów który służy jako odma i go przeczysc ja kiedys tak miałem ze był zatkany i cisnienie z pod pokrywy zaworów nie miało którędy pójsc i stało sie tak jak u ciebie poszło ale miedzy pokrywa a głowica .

: pn maja 15, 2006 16:54
autor: mindcrasher
no dokładnie spod tego korka ostro daje olejem, w takim razie rozejrze sie za tym kompletem no i może jednak go umyje skoro wszyscy mówicie, że taki brudny :hmm:
pozdrawiam

: pn maja 15, 2006 17:00
autor: anton:-)
Miłej pracy

: czw maja 18, 2006 14:16
autor: mindcrasher
Witam, wymieniłem komplet uszczelek, odme sprawdziełem i jest drożna, 2 dni był spokój a dziś po przejechaniu 3-4 kilometrów (troche nim pocisnąłem) patrze pod mache i znowu to samo :panna:
rozkręciłem jeszcze raz, obejrzałem rant głowicy i jest gładziutki wiec już nie wiem czym to jest spowodowane, jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to bede wdzięczny
pozdro

: czw maja 18, 2006 18:21
autor: mindcrasher
luis pisze:ja miałem ten sam problem, wymieniłem uszczelke po paru danich zaczeło cieknąć to wymieniłem znowu uszczelke juz mniej ale tez ciekło a pozatym zaczeło mi cieknąć spod tych gumek na sróbkach do przykręcania pokrywy, tydzień temu kupiłem następna uszczelke z kompletem tych gumek, zawiozłem do mechanika i połozył mi uszczelke na paście uszczelniającej w tych newralgicznych punktach od tego czasu zrobiłem juz prawie 600 kilometrów i nic nie cieknie..narazie spokój, zrob rak samo
pozdrawaim.
a wiesz może jak to była dokładnie pasta?? ja raczej unikam mechaników, wolałbym to zrobić sam.
pozdrawiam

: czw maja 18, 2006 22:46
autor: miomio1
najpierw spróbuj dokręcić śrubę , umyj silnik i wtedy zobaczysz czy będzie jeszcze cieknąć , jak tak to nie baw się w żadne pasty....WYMIANA USZCZELKI .

: czw maja 18, 2006 23:25
autor: souler
jak cieknie spod srubek to moze masz juz gwinty zjechane.u mnie jedna tak miala, na szczescie to tylko nakretka, a nie szpilka. z pod tego korka u mnie tez cieklo nawet po wymianie uszczeki, ale odpowiednia ilosc silikonu zrobila swoje i jest ok.